Cyberpunk 2077 - nem lesz moralitásrendszer

  • Írta: szlav
  • 2019. június 25.
  • Hír
Link másolása
Sok szerepjátékban megszokhattuk, hogy a jó vagy rossz tetteinket a program pontozza, hősünk pedig eszerint kap helyet az erkölcsösség mércéjén. A CD Projekt RED azonban továbbra sem hisz ebben a megoldásban.

A Cyberpunk 2077 világa nem a szívbajosoknak való. Itt nem sok gyümölcs terem a tökéletesen tiszta lelkű szamaritánusoknak, de Night City legaljasabb söpredékét is hamar utoléri a karma. A CD Projekt RED a The Witcher-sorozatban is bebizonyította, hogy a fekete-fehér opciók között is van tér, ehhez pedig nincs szükség arra, hogy Geraltot, vagy esetünkben V-t piros vagy fekete pontokkal illessük.

Ezt erősítette meg Mateusz Tomaszkiewicz is a Gaming Bolt interjújában, ahol a moralitás rendszeréről és az ölés nélküli végigjátszásról kérdezték őt. "Nincsen kifejezett morálrendszer a játékban. Ha viszont gyilkolás nélkül szeretnéd végigvinni, akkor lesz erre lehetőséged, ha nagyon jól tudsz lopakodni. Olyan képességeket kell fejlesztened, amik ezt segítik, nem halálos fegyvert kell viselned, így pedig választhatsz olyan utat is, amivel elkerülheted a gyilkolást az egész játék alatt."

A Cyberpunk 2077 2020. április 16-án érkezik PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

14.
14.
user101
A legrosszabb példa szerintem az elb@szott morális rendszerre pont a Mass Effect trilógia volt. Ahol aztán végképp semmi értelme nem volt az egésznek. Ja igen A vagy B karakter haljon meg... Gratulálok! :) Wrexet már az első 5 perc után agyon akartam lőni, csoda, hogy gondolkodás nélkül megtettem amikor lehetett ? :) Aztán volt egy csomó karakter akinél kiírta konkrétan párbeszéd közben, hogy most lelövöd a pics@ba, erre mondott valami bullshitet és minden ment tovább változatlanul... Ne máááár ! :(

A Witcherekben ez szerintem eddig is el volt találva, ha jól emlékszem, például nem is tudtam megdönteni a kis orvos csajt asszem Shanit, mert Tris bekavart! :) Ez így ok ! :)
12.
12.
shooter1234
A Witcher 3 is pont azért volt jó, mert nem volt mindig egyértelmű, hogy melyik a jó döntés, általában 1-2 (vagy több) óra játék után derült ki, hogy a korábbi döntéseinknek milyen következménye lett. Az pont elég volt, hogy a játékos ne akarja visszatölteni az egészet. :D
11.
11.
#10: Simlis szarházi aki mindig a legkisebb ellenállást keresi, leszarja ha térdig gázol a rosszfiúk hulláiban, de képes egy ártatlan koboldkölyök miatt átvágni a szörnyek lakta erdőn...
Valamiért minden szerepjátékban ilyen karakterrel játszok :-D
10.
10.
azureknight0715
Ezt adom. Nálam a detroitnál bolt olyan hogy visszatöltöttem azt is csak azért mert egy két quick time eventet elbasztam és emiatt halt pl egy karakter. Én itt majd mindenképpen a saját személyiségemet, eszméimet fogom beleadni, nem leszek tömeggyilkos de ölök ha kell ártatlanokat is bizonyos szempotok alapján, és igen ha lesz rá a játékban lehetőség hatalmat szerzek majd :d remélem tényleg olyan szabad lesz mint amit igérnek :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...