A Gears of War tovább folytatja előretörését: már több mint hárommillió példányban talált gazdára, mellyel háromszoros platina lemez státuszt ért el.
A Gears of War tovább folytatja előretörését: már több mint hárommillió példányban talált gazdára, mellyel háromszoros platina lemez státuszt ért el.
Hivatalos sajtóközlemény: [...] A hárommillió tulajdonost alig tíz hét alatt sikerült meghódítania, ezzel pedig egyúttal a 2006-os év egyik legtöbb példányban értékesített programjává lépett elő valamennyi játékplatformot figyelembe véve. A Gears of War nem csak 2006 leggyorsabban kelendő játéka lett, de valamennyi Xbox exkluzív cím közül ez a program talált a legtöbb tulajdonosra ennyi idő alatt.
„A Halo, a Grand Theft Auto és a Zelda sorozatokhoz hasonlóan a Gears of War is a legjobb úton halad afelé, hogy csatlakozzon a legtöbb példányban eladott, klasszikussá vált játéksorozatok elit csapatához.. Sőt, a Gears of War a következő generációs új produkciók legsikeresebb címévé válhat.” - nyilatkozta Jeff Bell, a Microsoft marketing osztályának vezetője.
A játék nem csak a vásárlókat, de a kritikusokat is teljesen lenyűgözte: több mint húsz „2006 legjobb játéka” jelölést gyűjtött össze a különböző médiumokban. Arra, hogy a játék érdemeit mennyire elismerik a világ minden táján mi sem jobb bizonyíték annál, hogy a legismertebb játékokkal foglalkozó japán magazin, a Famitsu a Gears of War-t a csak nagy ritkán odaítélt „Platinum” értékeléssel jutalmazta. Ezzel két hónapon belül ez lett a második Microsoft Game Studios cím, amely elnyerte a szigorú magazin legjobbaknak kijáró minősítését.
A Gears of War ráadásul nem csak a videojáték iparban robbant hatalmasat: Mad World címmel futó, mozikban játszott beharangozóját a patináns Advertising Age magazin 2006 legeredetibb koncepciójú reklámjai közé sorolta.
Hivatalos sajtóközlemény: [...] A hárommillió tulajdonost alig tíz hét alatt sikerült meghódítania, ezzel pedig egyúttal a 2006-os év egyik legtöbb példányban értékesített programjává lépett elő valamennyi játékplatformot figyelembe véve. A Gears of War nem csak 2006 leggyorsabban kelendő játéka lett, de valamennyi Xbox exkluzív cím közül ez a program talált a legtöbb tulajdonosra ennyi idő alatt.
„A Halo, a Grand Theft Auto és a Zelda sorozatokhoz hasonlóan a Gears of War is a legjobb úton halad afelé, hogy csatlakozzon a legtöbb példányban eladott, klasszikussá vált játéksorozatok elit csapatához.. Sőt, a Gears of War a következő generációs új produkciók legsikeresebb címévé válhat.” - nyilatkozta Jeff Bell, a Microsoft marketing osztályának vezetője.
A játék nem csak a vásárlókat, de a kritikusokat is teljesen lenyűgözte: több mint húsz „2006 legjobb játéka” jelölést gyűjtött össze a különböző médiumokban. Arra, hogy a játék érdemeit mennyire elismerik a világ minden táján mi sem jobb bizonyíték annál, hogy a legismertebb játékokkal foglalkozó japán magazin, a Famitsu a Gears of War-t a csak nagy ritkán odaítélt „Platinum” értékeléssel jutalmazta. Ezzel két hónapon belül ez lett a második Microsoft Game Studios cím, amely elnyerte a szigorú magazin legjobbaknak kijáró minősítését.
A Gears of War ráadásul nem csak a videojáték iparban robbant hatalmasat: Mad World címmel futó, mozikban játszott beharangozóját a patináns Advertising Age magazin 2006 legeredetibb koncepciójú reklámjai közé sorolta.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.