A Dark Envoyt olyan játékok ihlették, mint a Divinity-sorozat, az XCOM, a Dragon Age vagy a Mass Effect. Itt is szabadon bejárható és felfedezhető helyszíneket kapunk, komoly taktikával fűszerezett harcok, mély és tartalmas lore kíséretében. A játék stílusát tekintve igazi hibrid próbálkozásnak ígérkezik, hiszen a leírás szerint egy nonlineáris szerepjátékot takar a Dark Envoy, körökre osztott harcrendszerrel.
Kalandjaink során a Skyship nevű, főhadiszállásnak is tekinthető bázison tengetjük majd időnk egy részét. Innen kezdeményezhetünk utakat misztikus helyszínekre, amelyek procedurálisan generált dungeonök egész során kínálnak majd kihívást. Ráadásul a helyszínek véletlenszerűen respawnolnak, hogy aztán fokozatosan nehezebb és nehezebb kihívást kínáljanak, így kétszer is át kell gondolnunk, mikor és hova utazunk.
A játék története szerint totális háború zajlik az emberek birodalma és az Old Races megmaradt képviselői között, ahol a sötét technológia és a mágia használói csapnak majd össze. A vesztesnek nem jut kímélet, még a történelemkönyvek lapjairól is kitörlik őket. Ebben a kegyetlen háborúban ismerkedünk meg Kaelával és Kirosszal, akik szüleik űrhajóját megjavítva vágnak neki a világ felfedezésének, miközben szövetségeket kötnek, építkeznek, gyarapodnak, dungeonöket pucolnak ki.
Játékosként lehetőségünk lesz hatással lenni a világra, döntéseink markánsan befolyásolják majd annak alakulását. A történet társírója Michael Chatfield lesz, kalandorként pedig 15 teljesen egyedi karakterosztály közül válogathatunk majd, ráadásul a képességfán található képességek vegyíthetőek lesznek. Játszhatunk egyedül, de akár kétfős kooperatív módban is. Emellett kapunk egy Player-versus-World opciót, ahol az egyik játékos alakítja a főgonoszt, a másiknak pedig az a dolga, hogy elpusztítsa őt.
A Dark Envoy PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra jelenik majd meg, valamikor jövőre.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.