A Digital Foundry elemzése alapján komoly problémák vannak a Control konzolos verzióival. A legjobb teljesítményt Xbox One X-en produkálja a játék, de még ott is előfordulnak lassulások, a PlayStation 4 Pro-tulajokat pedig legfeljebb az vigasztalhatja, hogy a mezei PS4-en és Xbox On-on még katasztrofálisabb a helyzet, ott egy sűrűbb csatajelenettel 10 fps-ig esik le a framerate, mindezt pedig hosszú töltési idők és pop-inelő textúrák tetézik.
A Remedy a minap közzétett egy blogposztot, amelyben azt vázolják fel, hogy milyen feladatok várnak rájuk a játék megjelenése után. A fejlesztőcsapat leszögezte, hogy a konzolos verziókkal is foglalkoznak majd, ugyanakkor ez a munka biztosan sok időt fog igénybe venni: "Jelenleg a csapat azon dolgozik, hogy megvizsgálja, milyen lehetőségeink vannak a Control konzolos verzióinak optimalizálására, de remélhetőleg megértitek, hogy az ilyen dolgok időt vesznek igénybe, és nem gombnyomásra történnek (ahogy azt mi is szeretnénk)."
A Remedy szerint néhány konkrét hibát is javítanak majd, és amint fejleménnyel tudnak szolgálni, megosztják azt a közösségi csatornáikon. Addig is szeptember közepén egy frissítéssel opcionálisan ki-bekapcsolhatóvá teszik a Motion Blurt és a Film Grain szűrőt, továbbá a játékbeli térkép betöltésén is javítanak, hogy "minden releváns infó helyesen és azonnal megjelenjen rajta, ahogy kellene".
HDR-támogatás viszont később sem érkezik a játékhoz, ennek az oka az, hogy egész egyszerűen más ingyenes tartalmakra, például a fotómódra szeretnének koncentrálni. Megjegyezték azt is, hogy "mindez csak a kezdet", a jövő héten további infókat osztanak meg a Control jövőjéről.
Teszt időszak alatt mit értesz? Hogy mindenki játszik és csak bugjavítás van? De jó volna. Talán pár stúdió meg is engedheti magának végtelen idővel és büdzsével.
Ez így 2 vicc az 1-ben. :) Mindig vicces, amikor valaki olyasmiről vagdalkozik, amiről nincs valós tudása, plusz még fejeket is hullatna. Kész szerencse, hogy nem vagy olyan pozícióban, vagy ha igen, részvétem a kollégáidnak. :)
Mindazonáltal a játék szép, végre 2004 után megint törnek dolgok... De mint játék... Basszus, az dögunalom. A gunfight borzalmas, ilyen élettelen és élménytelenül rossz lövöldét nagyon rég nem láttam. A történet-mesélés 4 óra után is gyötrelmes, szerintem a QB sokkal jobb volt, minden tekintetben. Számomra a Remedy nem találja a kiutat a mocsárból... :(
Basszák meg.
:D
Ez olyan,mintha lemennék a boltba venni egy kiló kenyeret és a pék azt mondaná,hogy majd holnapra megcsinálja,de fizessem ki.
Már végig játszottam a fő sztorit meg az összes mellék küldetést.
Hát igen a térkép betöltése az sajnos kritikán aluli. Meg ha pause nyom az ember a játékra akkor totális 3mp szaggatással tölt vissza a játék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.