A Digital Foundry elemzői szerint eddig a Control büszkélkedhet a legrészletesebb és legjobban kihasznált RTX-es funkciókkal, így e téren maga mögött tudhatja a Battlefield V-öt és a Shadow of the Tomb Raidert is. Sokan viszont még így is csak legyintenek, hogy a hatalmas erőforrásigény mellett a valós idejű sugárkövetés alig jelent többet néhány csillogó tócsánál és pár sötétebb árnyéknál. Nos, ők nem is tévedhetnének ennél nagyobbat.
Az új technológia mögött ugyanis tényleg rengeteg munka és fejlesztés áll, amit a videót megtekintésével részleteiben is megismerhetünk. A korábban használt grafikai opciók az elmúlt években kezdték elérni a korlátaikat, és hozzájuk képest a valós idejű sugárkövetés komoly távlatokat nyit a fejlesztők számára, melyek egyértelműen jelzik a jövőben érkező játékok csapásirányát.
Tudtommal egyébként nem csak grafikai megoldás ez, a hangok visszaverődését is meg lehet vele oldani pont úgy, mint a fényét. Kíváncsi vagyok hogy idővel ezt is kihasználják-e, a játékok hangzásvilágában is előrelépést hoz-e.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.