Traileren a The Walking Dead: Saints & Sinners

  • Írta: fojesz
  • 2019. október 2.
  • Videó
Link másolása
Filmes kedvcsinálót kapott az Oculus Riftre érkező The Walking Dead: Saints & Sinners, amely változatos (és egy zombiapokalipszishez mérten kellően brutális) harcrendszerrel, illetve komoly morális döntési helyzetekkel várja a játékosokat.

A Skydance Interactive fejlesztése még tavaly nyáron mutatkozott be, azóta pedig nemigen hallottunk a játékról, amely egyébként 2020. január 23-án jelenik meg Oculus Riftre. Az első látnivalók és részletek alapján azonban egyértelmű, hogy a The Walking Dead-rajongóknak érdemes lesz odafigyelniük rá.

A fenti filmes előzetes egy hátizsák különleges kalandjait mutatja be a zombiapokalipszis közepén, mi pedig eközben ízelítőt kapunk abból, hogy a Saints & Sinners bizony nem finomkodik majd, ha harcra kerül sor, ilyen körülmények között pedig az emberek sokkal nagyobb veszélyt jelentenek, mint maguk a járkálók.

Ami a tényleges játékmenetet illeti: a túlélőhorror változatos harcrendszerrel érkezik, megmászhatjuk az épületeket, hogy felülről csapjunk le az ellenfeleinkre, késként használhatjuk a zombik koponyáinak darabkáit, és persze távolsági fegyvereket, például íjat is szerezhetünk magunknak. Kraftolhatunk és testre szabhatunk majd, végső soron azonban a fizikával is számolnunk kell, hiszen egy félrement ütés végzetes is lehet.

A történet szerint New Orleansban járunk majd, a döntéseink pedig hatással lesznek a város és a többi túlélő sorsára. Kockára tesszük az életünket, hogy megvédjünk másokat? Hajlandóak vagyunk ölni a túlélésért? Csatlakozunk valamelyik nagyobb frakcióhoz? Mindez csak rajtunk múlik majd.

Alább az első screenshotokat láthatjátok a játékból:

2.
2.
GAMEROD
A zombik meg olyanok mint a Clive Barker féle ősi horror játékokban a szörnyek, mindenre hasonlítanak csak klasszikus zombikra nem. Mondjuk ez minden mai zombihentelős FPS játékra igaz, ezért se szeretem őket. Nem olyan jellegzetesek és emberiek mint a Resident Evilekben ahol látszik hogy azért csak emberekből lettek azok a zombik, az öltözetükön, a fejükön, mozgásukon.
1.
1.
GAMEROD
Kalap szar lesz ez is. A State Of Decay fejlesztőinek kellett volna erre ráállni, csak ugye nekik van érzékük a témához, pénzük pedig nincs.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...