Egyre valószínűbb, hogy a Blizzard a Diablo negyedik részéről is lerántja a leplet a hétvégén esedékes BlizzCon folyamán. A játékról sok pletyka látott már napvilágot, most pedig újabb részleteknek örülhetünk, ahogy viszont az eddigieket, úgy ezeket az infókat is érdemes fenntartásokkal kezelni, amíg be nem fut a hivatalos bejelentés.
A híreket ezúttal a Reddit egyik megbízhatónak tartott informátora, PracticalBrush12 szállította, később pedig megerősítette azokat egy másik bennfentes, Daniel Ahmad elemző is. Ezek alapján örülhetnek a rajongók, a Diablo IV állítólag ugyanis stílusában inkább a Diablo II-re hajaz majd, vagyis sokkal sötétebb és komorabb látványvilággal rendelkezik, mint a harmadik rész, ami alapvetően a harcrendszer alapjait szolgáltatja majd csak.
A pályák nagyobbak lesznek, mint az előző felvonásban, aggodalomra azonban semmi ok, állítólag lovakat (és valószínűleg más hátasokat) is kapunk a bejárásukhoz. A karakterek (a kasztok közül a mágus, a barbár és a druida osztályát lebegtették meg nekünk egyelőre) helyzetfüggő módon interakcióba is léphetnek a környezeti elemekkel.
Habár az még bizonytalan, hogy PvP lesz-e a játékban a rajtkor, a négyfős kooperatív mód már borítékolható. További érdekesség, hogy az új főgonosz Lilith lehet majd - ezt a kiszivárgott artworkök is megerősítik.
A hírek szerint egyébként a Diablo IV mellett a mobilos Diablo: Immortal kapcsán is kapunk helyzetjelentést állítólag.
Az egyetlen vitathatatlan előnye a a D3-nak a 2-vel szemben a dinamikusabb gameplay... Nincs szó skillekről, buildekről, gearről, csak a gameplay alapjairól. Azt akkoriban nagyon eltalálták ha mást nem is...
De azért köszi ismét az agyatlan gyűlölet beszédet.
Dió 3-nál rosszabb szánalmas console-shootert életmeben nem láttam még. Csináltak egy olyan lövöldözős szart, amiben nem kell 10 perc, hogy kifújjon az egész játék és rendesen fél óra játékidő múlva vállalhatatlanul és menthetetlenül unalmas lett.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.