Újra mozgolódik a Dragon Age 4

  • Írta: szlav
  • 2019. november 4.
  • Hír
Link másolása
Tegnap ünnepelte a tizedik születésnapját a Dragon Age, így a BioWare is aktivizálta magát Twitteren. Egyelőre csak a mézesmadzagot húzták el előttünk, de hamarosan újabb részleteket is megtudhatunk.

A BioWare egy évtizeddel ezelőtt csavarta el a fejünket a Dragon Age bemutatásával, a széria várva-várt negyedik részét azonban az első teaseren felül sűrű homály fedni. Valószínűleg a fejlesztés döcögős mivolta miatt lehet ez, hiszen azt korábban egyszer már újraindították, augusztusban pedig projekt vezető producere is elhagyta a fedélzetet. A kerek évforduló mellé azonban valami morzsa csak-csak dukál, ezt pedig a Twitteren belengetett infók szerint hamarosan meg is kapjuk.

Közeleg ugyanis a Dragon Age Day (avagy Dragon 4ge Day), a rajongók nem hivatalos ünnepnapja, amely a D4-hez illően december 4-én esedékes. Ezen a napon dob csontot a BioWare is, habár azt nem árulták el, hogy pontosan mivel készülnek az eseményre. Ha igazán szerencsénk van, akkor mozgás közben is láthatjuk majd a szerepjátékot, de ezen a ponton mi megelégednénk néhány egyszerűbb részlettel is.

9.
9.
Mortis
#8: Csak ugye attól mèg szomorú marad, hogy a sorozat, amibe összesítve több száz óra játèkidőt fektettèl( összes alapjátèk + dlc-k bőven kiadnak ennyit) wc-n kerül lehúzásra. Nyílván nem veszted el a szórakozást, amit jelentettek, de nem is esik jól hogy a vègkifejlet a kezdetek torz kifordításává válik...Mèg mindig remèlem, hogy az Anthem negatív visszhangja változtatásra kèszteti a kèszítőket.
+: A Mark of the Assassin szerintem meglehetősen borzasztó lett, bár hozzá kell tenni, hogy valószínűleg azèrt èrzem így mert már az alapjátèkban sem kedvelt szereplőgárdának mèg egy idegesítő műmájer karaktert már sok volt.
8.
8.
#5: Amióta nincs Bioware mindig későn vették észre, hogy az egész játékuk szar volt és mindig az utolsó DLC-re jöttek csak rá. Dragon Age 2-nél a Mark of the Assassin lett olyan, mint az egész játéknak kellett volna. Mondjuk ott még előtte a Legacy talán említésre méltó volt, mivel ugye akkor találkoztunk a Corypheus-szal és öltük is meg a végén. Ebben a Cory-story-ban ez a rövid DLC-nyi fantázia és történet volt, de nem több. Mass Effect 3-nál a Citadel volt bármennyire is érdekes, míg az Inquisition-nél a Tresspasser.

Az alap DA4 fejlesztés, amit töröltek olyan volt, amit te is és én is és mindenki várt. Arról először az Anthem-re tették őket segíteni, utána pedig megkapták, hogy törölve az eredeti 4, az Anthem motorjával kell hasonló, a Dragon Age univerzumban játszódó játékot készíteni.

Na most én ezt nem várom. Nem is kell várnom, hiszen amíg a régi nagy RPG-sek zöme kiesett, addig löbbek között a Larian és az Obsidian rendületlenül hozza a legdurvább játékokat a témában.
6.
6.
kastorhun
Ha ezt is elmeri szúrni a Bioware akkor lehúzhatják a rolót, mondjuk nem is lenne nagy kár értük.

5.
5.
kryszisz
Ha más nem is, a lore példaértékű kidolgozása az Inquisition egy vitathatatlan érdeme volt. Ehhez társult egy korrektnek mondható sztori, remek főküldetésekkel (meg borzalom mellékesekkel ugye), és egy sok potenciált hordozó cliffhangerrel. Ha a negyedik rész a Trespasser kötöttebb, kevésbé felhigított vonalát vinné tovább, mondjuk 50-60 óra játékidővel, elhagyva az alapjáték semmilyen openworld jellegét, akkor már egy picikét lelkesebb lennék. Nagy kár, hogy a drága kiadó sanszosan nem akarja elengedni ezt, pedig a BW jól láthatóan nem ért hozzá. Azért én reménykedem, bár tudom, én vagyok naiv.
4.
4.
user101
Nem most nyilatkozták le, hogy sehogy se állnak vele ? Ezt én már nem értem... :(
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...