Nem köt kompromisszumokat a Project Scarlett teljesítménye kapcsán a Microsoft
Phil Spencer nemrég terjedelmes interjút adott az Eurogamernek, amiben természetesen szóba került a jövő év végén boltokba kerülő következő generációs Xbox is, ami jelenleg Project Scarlett néven fut. Egyelőre nem ismert, milyen árcédulával dobják majd piacra a konzolt, de Spencer azt azért elárulta, hogy tanultak az Xbox One fiaskójából.
Mint mondta, amikor az Xbox One-t a piacra dobták, akkor 100 dollárral drágábbak voltak a Sonynál, de közben teljesítmény terén jócskán elmaradtak a konkurens konzol képességeitől. Spencer elárulta, hogy még egyszer nem szeretne ilyen helyzetbe kerülni, ezért nem fogják a teljesítményt beáldozni az árért. Az Xbox-részleg vezetője elmondta, egy olyan gyorsan fejlődő iparágban, mint a játékipar, nem tehetik meg, hogy már az elején gyengébb konzollal jelenjenek meg a piacon.
A Microsoft éppen ezért megpróbál majd valahogy egyensúlyt teremteni a teljesítmény és az ár között, de úgy, hogy előbbit nem fogja beáldozni az utóbbi kedvéért. Vagyis biztosan nem lesz olcsó a Project Scarlett, de igyekeznek úgy kitalálni az árcédulát, hogy a teljesítménytöbblet miatti áremelkedés ellenére megmaradjon a hajlandóság a vásárlókban, hogy érdemes azért a plusz pénzt majd kifizetni.
Spencer a szerepjátékokra helyezné a hangsúlyt
Közben Spencer interjút adott az Xbox On csapatának is, amiben elmondta, hogy amikor a Mass Effect első részére, a Fable-sorozatra vagy a Jade Empire-re gondol, akkor eszébe jut, hogy volt idő, amikor a szerepjátékok milyen fontos részei voltak az iparágnak. Mostanra ez sajnos kikopott, így nagyon örül a The Outer Worlds sikerének, és nagyon várja, hogy a Wasteland 3 is megjelenjen. Spencer azonban úgy véli, a Microsoftnak nem szabad itt megállnia és jelenleg minden adott ahhoz, hogy a jövőben ők legyenek a meghatározók a szerepjátékok piacán.
Mint mondta, az Xbox Game Passnek köszönhetően új lendületet kapott a zsáner, hiszen sokkal könnyebben jutnak el ezek a játékokhoz a közönségükhöz.
Talán nem véletlen, hogy jó ideje pletykálják a Fable folytatását, és talán az sem a véletlen műve, hogy a redmondiak olyan stúdiókat kebeleztek be, mint az Obsidian Entertainment vagy az inXile Entertainment.
Ha elolvasod, ott volt hogy drágábban. Én nem arra céloztam hogy 1 év kellett kifejleszteni a technológiát... hanem hogy ha egy évvel késöbb is drágább volt, akkor azért elvárható volt hogy cserébe jobb....
A Sony-nak egy olcsó “4K” konzol kellett, gyorsan, hogy meglovagolhassák a 4K TV-k elterjedését, a Microsoft-nak meg egy olyan konzol kellett amivel megváltást nyerhetnek a sima One tervezésekor elkövetett hibáiktól.
A GP nagyon jó szolgáltatás, és sokat számít hogy amit megveszek azzal a gyerek is tud játszani. A menürendszert továbbra is feleslegesen túlbonyolítottnak érzem ugyanakkor. Viszont, azzal egyetértek hogy ha pc-n játszanék, akkor box vételre az égvilágon semmi sem ösztönözne, egy ps és / vagy switch viszont egy pc játékosnak is tud pluszt adni. Egy Days Gone-t, egy Persona 5-öt , egy Zelda-t nem szivesen hagytam volna ki....
A "mi lett volna ha" kérdés persze felesleges, de tényleg nem tudom mi lett volna ha ennél sokkal jobban indul a gen-ben a box ( akár vezet is ). mert pl. az előző gen-ben a 360 kezét elég látványosan elengedték, mert "ment magától is"... Ha a kövi gen box rajtja szuper sikeres lesz, remélem nem követik el ezt a hibát, és nem csak akkor "tepernek" ha "ég a ház"....
"nem fogják a teljesítményt beáldozni az árért"
Ez a kettő együtt így leírva elég mókásan hangzik....
A kötelező kinekt-et nem kellett volna erőltetni az elején. Meg hülyíteni az embereket hogy "biztos nem jön anélküli gép"....
Természetesen az aktuális Nintendo masina mellett másodlagosként.
De ez egy bulsittttt!!!
Amikor kijott a One ugyanez ment, hogy multifunkci meg tv, szolgaltatas...bla bla. Ez egy marketing lof@sz,nem lesznek itt jatekok megint csak a Forza meg a Gears ozt csokolom....na meglassuk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.