Úgy tűnik, hogy több gondja, mint haszna volt a Psyonixnak a Rocket League macOS-es és linuxos változatával, így a fejlesztő bejelentette: márciustól megszűnik a játék támogatása az említett platformokon. Ez természetesen nem jár semmiféle következményekkel az offline funkciók terén, de sajnos az online játékmódoktól és a játék store-jától el kell búcsúznunk.
A hír egyébként egybeesik a Windows PC-s változat következő nagy frissítésével, a tavaszi update ugyanis DirectX 9-ről DirectX 11-es keretrendszerbe ülteti a játékot. A Mac- és Linux-verzió, melyek az OpenGL renderelő funkcióit használják, szintén a DirectX 9-es felállásra támaszkodnak, így a további frissítések során komoly munka várna a fejlesztőkre. A Psyonix adatai szerint a játékosok kevesebb mint 0,3 százaléka játszik az érintett operációs rendszereken, ezért úgy döntöttek, hogy inkább lerántják a sebtapaszt, a platform felhasználóinak pedig pénz-visszatérítést szavatolnak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.