A Ubisoft tegnap nyilvánosságra hozta a 2019-2020-as pénzügyi évének harmadik negyedévi jelentését. Ez kettőst célt szolgál: egyrészt eldicsekedhetnek az eredményeikkel, valamint (mivel közeledünk az év zárásához, ami márciusban lesz) felfesthetik a jövőre vonatkozó terveiket is.
A jelentés alapján a legbüszkébbek a termékeik általános használatára lehetnek: PC-n és a konzolokon 4,5 milliárd órányi játékidőt töltöttek világszerte Ubisoft-játékokkal a játékosok. Ez több mint duplája a 2016-os értéknek. A Rainbow Six Siege-et külön kiemelték: 55 milliónál is több regisztrált felhasználójuk van, decemberben pedig rekordmagas volt az online lévők havi átlagos száma. Ami az üzleti eredményeket illeti: a Ubisoft bevétele 26 százalékkal, 416,2 millió euróra csökkent éves szinten az elmúlt negyedévben.
Ám míg ezek a számok a befektetőknek szólnak inkább, a játékostársadalmat az érdekelheti, hogy mit tervez a francia cég a következő pénzügyi évre. A válasz: öt AAA-címmel számolnak 2021 áprilisáig. Ebből három idén decemberig megjelenik a tervek szerint, a maradék kettő a hátralévő hónapokban.
Mik is lehetnek ezek a játékok? Háromról már biztos tudomásunk van, hiszen azokat eredetileg tavalyra tervezték, azonban elcsúsztatták őket: a Watch Dogs Legion, a Gods & Monsters és a Rainbow Six Quarantine. Amennyiben nem csúszik valamelyik ismét, ezek azok, amelyekre még idén szert tehetünk. A maradék kettőt nem jelentették be ugyan, de elég jó tippjeink lehetnek.
A sokat pletykált, új Assassin’s Creed az egyik valószínűsíthető jelölt. Két éve már, hogy kijött az Odyssey, tehát elképzelhető, hogy hamarosan találkozunk a következő résszel. Egy másik lehetséges játék egy új Far Cry. Mindkét sorozat tökéletes lenne arra, hogy az új részt az új konzolgeneráción mutassák be.
Egy várva-várt címről viszont biztosan tudjuk, hogy nem lesz benne ebben a merítésben. Yves Guillemot, a cég vezérigazgatója a GamesIndustry.biz szerint az egyik befektető kérdésére elmondta, a Beyond Good & Evil második felvonása nem képezi a 2020-2021-es pénzügyi év részét. Ezzel együtt a kalózos Skull & Bonest is 2021 áprilisa után tették.
Ingyenesen kipróbálták azon a napon és soha vissza nem tértek. (pl. jómagam)
Nem vitatom a játék sikerét, de az aki 200-600-1000 órát beleölt "igazi játékos" az ennek a számnak a töredéke.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.