A Ubisoft közzétett egy közleményt a befektetőknek, amelyben arról számol be, hogy felülvizsgálta az idén áprilistól jövő március végéig húzódó üzleti évének eredményeit. A számok lényegesen gyengébbek lesznek a vártnál, aminek két - egymástól nem teljesen független - oka van: a kiadó több nagy megjelenését is elhalasztotta, miután két idei nagyágyúja is besült.
Ennek megfelelően csak valamikor jövő április után jelenhet meg a márciusra ígért Watch Dogs Legion, a 2020 első negyedévére célzott Rainbow Six: Quarantine és a februárra datált Gods & Monsters - sajnos ennél pontosabb dátumokat egyelőre nem kaptunk. A kiadó vezérigazgatója, Yves Guillemot azt mondta, hogy bár mindegyik címben óriási a potenciál, szeretnék biztosítani, hogy a fejlesztőcsapatok "tökéletesen implementálhassák az innovatív megoldásaikat".
Ezek a halasztások alaposan rányomják a bélyegüket az üzleti év eredményeire, az elvégre ezzel a húzással a kiadó az utolsó negyedévből kisöpörte az összes nagy megjelenést. A korábban tervezett 2,185 milliárd eurós árbevétel helyett így 1,45 milliárd euróra számít a cég menedzsmentje, míg az üzemi nyereség, mindössze 20-50 millió (!) euróra olvad a tervezett 480 millió euró helyett.
Az sem tett jót az eredményeknek, hogy a kiadó beszámolója szerint a Ghost Recon: Breakpoint teljesítménye kiábrándító, és kisebb mértékben ugyan, de a The Division 2-nél is vannak problémák. Guillemot a Ghost Recon esetében magyarázkodott inkább: habár elmondása szerint a korai tesztkörök és kiállítások azt sejtették, hogy a játékkal minden rendben, végül mind a kritikák, mind az eladások csalódást keltőek lettek.
A vezérigazgató szerint ennek három fő oka lehet. Egyrészt nehezebb érdeklődést generálni egy efféle, élő szolgáltatásként működő multiplayer játékhoz, miután az előző részt is évekig optimalizálták - ez azt sugallja nekik, hogy több időt kell várniuk két epizód között. Másodszor: a Ubisoft márkáin ugyan pozitívan éreztetik a hatásukat, hogy a stratégiájuk része a játékmechanikai innovációk bevezetése, ezek implementálására több időre van szükség. És végül: az új Ghost Recon nem rendelkezett elég differenciáló tulajdonsággal, amely megakadályozta, hogy kitűnhessen a mezőnyből. Guillemot mindezek ellenére megígérte, hogy folytatják a játék finomhangolását.
A Ubisoft arról is beszámolt, hogy mindezzel együtt a következő üzleti év lényegesen jobban fog sikerülni, 2021 márciusának végéig 2,6 milliárd euró bevételre és 600 millió euró üzemi nyereségre számítanak. A kiadó öt AAA-s címet tárazott be az említett időszakra.
Ezt se gondoltam hogy valakinek egyszer majd túlságosan is magas lesz a társalgás színvonala a GK-n de úgy tűnik ez az idő is eljött
Imadnivaló, hogy itt mindenki "szakértő" egy casual pléjer szintjén, de hát itt minden játék istenkirály lesz 12 patch után. :D meg ugyebár mekkora pró egy 200 oldalas disszertációt tud írni minden játékról.
Nem tudom eldönteni, hogy nem képesek felfogni, hogy másnak tetszik valami ami nekik nem. Pedig fordítva is van ilyen.
Szerintem ezek azt hiszik körülöttük forog a föld.
Egy valóban nagyon gyenge rész volt a unity bár ott is inkább technikai problémák voltak
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.