A Diablo III-mal és az Overwatchcsal a hátunk mögött talán nem tűnik olyan nagy dolognak, de 2002-ben óriási meglepetést okozott az elsősorban PC-re fejlesztő Blizzard, amikor a Tokyo Game Show keretei között bejelentette a StarCraft-sorozat dedikáltan konzolokra szánt mellékágát, a lopakodós TPS-nek készülő Ghostot.
A játék végül sosem készült el, a Blizzard ugyanis legendásan kritikus volt a projektjeivel szemben, és több évnyi fejlesztést követően sem volt rest kukázni egy-egy játékát. A StarCraft: Ghost fejlesztését 2006-ban állították le, és bár akkor csak a munkálatok szüneteltetéséről beszéltek, 2014-ben megerősítette a cég, hogy valójában törölték a PS2-re, Xboxra és GameCube-ra készült spin-offot.
Ezek tükrében érdemes megnézni a fenti videót, amely a játék egy hétvégén kiszivárgott játszható változata alapján készült. A hírek szerint az xboxos verzióról van szó, amihez egy dev kiten keresztül jutott hozzá valaki. A korai build már fel is került az internetre, és bár a YouTube serényen törölgeti a kapcsolódó felvételeket, a jelek szerint bőven lesz utánpótlás.
A játék nem jelent meg sose, de azért szerintem a géppel így is jól jártam.
érdekes hogy milyen népszerű karakter annak ellenére hogy a játék soha nem jelent meg
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.