A 16 perces új videón a 21 évnyi különbség miatt nem is annyira a nyers grafikát érdemes nézni, hiszen abban egyértelműen nagyot ugrott a felújított Resident Evil 3.
Inkább a játékmeneti újításokat, illetve azt, hogy a régi klasszikus mely elemeit őrizték meg a fejlesztők, illetve melyeknek mondhatunk búcsút. A régi kamerakezelés például jóval körülményesebbé tette az irányítást, de talán az atmoszférát is egy kicsi rémisztőbbé tudta varázsolni, mint a modern 3D-s megjelenítés, míg az ajtók utáni töltögetés garantáltan nem fog hiányozni senkinek sem.
A Resident Evil 3 felújított verziója és a multis Resident Evil: Resistance április 3-tól lesz elérhető PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.
Kryszisz: Nyugodtan vágjál bele és ne az első pálya után hozz ítéletet a játékról!
Olyan ez, mint a kockasajt, ami háromszög alakú és kör alakú dobozban van. Ezek a dolgok mély kérdéseket vetnek fel, amit nem biztos, hogy hatalmunkban és tudásunkban áll megválaszolni.
De pl. a lopakodás is hol működött hol nem, előfordult, hogy tisztán az ellenfél háta mögött állva nem adta be a kivégzés animációt (tudom, vannak ellenfelek amiknél nem lehet, de ezek nem olyanok voltak). És akkor az olyan baromsagokról nem is beszélve, hogy hősünk egy nyomozó, mégis úgy kifárad kb. 3 mp sprint után, hogy még sétálni sem képes...hát ennyiből én is lehetnék rendőr. Vagy, hogy a fegyverek tulajdonságait ugyanott kell fejleszteni, ahol a tulajdonságainkat. Kérdem én: mi a bánat köze van az elektrosokknak ahhoz, hogy hány lőszer fér a tárba? Nem lett volna logikusabb egy munkaasztalt tenni a safezone-ba? Na meg a sztori...nem rossz, épp csak annyi a baj vele, hogy a játék kb. utolsó 2 órájában kezdik el megmagyarázni a dolgokat (hello Bioshock Infinite), addig azt sem tudja a nagyérdemű, hogy mi is történik tulajdonképpen. Jó dolog a sejtetés, meg a rejtélyesség, a 0 támpont viszont nagyon nem az.
Huhh, bocsi a wall of textért, csak ez így most kikívánkozott:D
A 2-ről meg az a véleményem, hogy amit én láttam belőle, az alapján nem egy borzasztóan rossz játék. De a játékmenet feelingje erősen eltávolodott az 1-től és átlag open world-ös lett. Ezt kapcsold be, azt hozd ide, stb, de mindig menni kell hozzá a hely másik végébe. Ha te ezt szereted, akkor mindezt lopakodva, felfedezgetve teheted. Én ezt nem szeretem, de amit láttam belőle az szerintem a rossztól távol állt.
Pre order bonus: igazi szörny, aki téged akar megtalálni és megölni a valóságban :)
Ami itt nem volt hírben, hogy a állítólag Nemesis annyira nagyon kemény lesz, hogy a save room-okban sem leszünk tőle biztonságban és ott is keresgél minket üldözéskor. Aztán lett nagy felhördülés és ha igaz a link, amit lenyomtam, aklkor a Capcom megcáfolta ezt és nyugi lesz a save szobákban.
Másik infó, hogy állítólag akkora lesz a városos rész, hogy lesz gyorsutazás is. Ezt nem erősítették és nem is cáfolták.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.