A Control aratott a GDC Awardson

  • Írta: gorien
  • 2020. március 19.
  • Rendezvény
Link másolása
A hétre tervezett GDC elmaradt, de a hozzá időzített Game Developers Choice Awards díjátadót változatlanul megtartották online. A legtöbb díjat a Control zsebelte be, de még ez sem volt elég, hogy Az év játékának is nevezhesse magát.

A Game Developers Choice Awards hagyományosan a Game Developers Conference kísérőeseménye, ám miután a GDC elmaradt, a díjátadó átköltözött az internetre. A jelölések után úgy tűnt, a Death Stranding és a Control fogja vívni a legnagyobb harcot, de az eredményhirdetés után egyértelművé vált, hogy utóbbi lett a nagy nyertes.

A Control három díja ellenére azonban megismétlődött az, ami a D.I.C.E. Awardson történt: itt is az Untitled Goose Game nyerte az Az év játéka címet. A díjátadó során két játék duplázott még sikeresen. A Baba is You a legjobb dizájn és az innovációs díj gazdája lett, míg a Disco Elysiumot a narratívájáért díjazták, a fejlesztőit pedig a legjobb debütálónak nevezték ki.

A győztesek teljes listája:

  • Az év játéka: Untitled Goose Game
  • A legjobb debütálás: ZA/UM (Disco Elysium)
  • Innovációs díj: Baba is You
  • A legjobb technológia: Control
  • A legjobb narratíva: Disco Elysium
  • A legjobb hangzás: Control
  • A legjobb VR- vagy AR-játék: Star Wars: Vader Immortal
  • A legjobb mobiljáték: What the Golf?
  • A legjobb művészeti dizájn: Control
  • A legjobb dizájn: Baba is You
  • Közönségdíj: Sky: Children of the Light


Kiosztották továbbá két személyi díjat is. Az Ambassador Award annak jár, aki cselekedetei révén jobbítja a videojátékok vagy a videojátékipar helyzetét, idén ezt Kate Edwards kapta. Edwards korábban a International Game Developers Association feje volt, most a Global Game Jam ügyvezető igazgatója.

A Pioneer Awardot a Sierra On-Line egyik alapítójának, Roberta Williamsnek ítélték, aki a King's Questtel és Mystery House-zal a kalandjátékok úttörője volt – utóbbi volt az első olyan kalandjáték, amely már nemcsak szövegalapú volt, hanem grafikával is rendelkezett.

4.
4.
godach
#3: Lemaradt
"Direkt belevertem pár órát" aztán már csak azért fejeztem be, mert bántam volna a rászánt 10 órát a háromnegyede körül. Szóval igen, végigjátszottam.
3.
3.
godach
#2: Én tegnap fejeztem be, de szerintem valami undormány a játék.
Az, hogy a "művészi" dizájn nem tetszik, legyen az én saram. Igénytelen vagyok, fogjuk erre.
De hogy a játékból semmit nem lehet látni az elnagyolt és túltolt effektek miatt az már a készítők hibája.
Szó ami szó a gunfight pazar benne és a Psi-Ops óta nem találkoztam ilyen jó képességekkel és annak megvalósításával, de minden más kritikán aluli.
A főhősnő olyan, mintha túltolta volna a szteroidokat és az átvezetők animációi is nevetségesek. Sokszor félelmetesebbek voltak az NPC-k mint a haas katonák vagy mi a bánatok. Olyan volt az egész rendezés, mintha kontakt hibás androidok beszélgetnének.

Direkt belevertem pár órát mert a QB-nél is zavart a sok effekt ami miatt szinte láthatatlan és játszhatatlan volt a játék, de ott legalább a történet és a karakterek, meg úgy az egész jó volt. Számomra viszont ez a játék egy hulladék.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...