A korábban Dungeonhaven munkacímen futott Mortal Shell PC-re, PS4-re és Xbox One-ra készül, a megjelenése pedig az idei év harmadik negyedében várható. A Cold Symmetry munkája minden szempontból ambiciózus vállalkozásnak tűnik: a csapat magja mindössze 15 főből áll, igaz, ők korábban számos másik AAA-kategóriás játékon dolgoztak, nem véletlen hát, hogy az eddigi látnivalójuk alapján a soulslike-juk is rendkívül ígéretesnek tűnik.
Merthogy a Mortal Shell le sem tagadhatná, hogy melyik zsánert erősíti. A játék egyetlen ponton csavar igazán a nagy öregek játékmenetéhez képest, itt ugyanis elfoglalhatjuk a legyőzött ellenfelek "burkát", amivel újabb képességekre és fegyverfejlesztésekre tehetünk szert. A harcok természetesen itt is odafigyelést és taktikus hozzáállást követelnek meg a játékosoktól, ezekkel a burkokkal viszont több játékstílust is kipróbálhatunk, hogy kiderítsük, melyik passzol hozzánk a legjobban, illetve melyik a leghatékonyabb egy-egy ellenfél ellen.
Pedig a fantasy témától én sem vagyok elájulva általában.
És most nem azt mondom hogy rossz, csak másféle koncentrációt igényel, amit sajna el kell ismernem hogy kevés vagyok hozzá.
A The Surge baromi jó. Lehetne vámpírvadászos vagy Onimusha 3 feeling, napjainkban. Vagy valami mechás cucc, de simán el tudnék viselni egy soulsborne resident evilt-t vagy ha még is akarom magyarázni miért éled újra akkor silent hill-t.
Végülis bármiből lehetne nagyon jó játékot faragni, amiben van közelharc. Lás Fallen Order?.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.