Közeleg a Fallout 76 számos, várva-várt funkcióval megrakott Wastelanders frissítése, és ezzel együtt Steamen is megjelenik a játék. Ha korábban már beszerezted a Bethesda.neten, de a Steam-kollekciódban is szeretnéd látni, nem kell megvenned még egyszer. Csak linkeld össze a két accountodat a Bethesdánál, és a Fallout 76 meg is fog jelenni a Steam-fiókodon – ha ezt a műveletet április 12-ig elvégzed.
Maga a játék április 14-től válik elérhetővé a Steamen. A Bethesda megerősítette, hogy az Atomjaidon és a Fallout 1st tagságodon nem osztozik a két felhasználófiókod, de az Atomic Shopban vásárolt tárgyakon igen.
További bónuszként mindenki, aki április 14-28. között játszik a Steamen a játékkal, az ingyen megkapja a Fallout Classic Editiont, ami a Fallout 1-et, a Fallout 2-t és a Fallout Tacticset tartalmazza.
1. A buszsofőrnak van bevétele a jegyekből.
2. A túristák jól szórakoznak, hiszen ezért kapták a katasztrófatúrista megnevezést, mert élvezettel látogatnak ilyen katasztrófa sújtotta helyeket.
3. A "pusztulat vidéke" tulajának is van némi bevétele, mert ha már nagyon elcseszett ott valamit korábban és bukott egy rakás pénzt, de legalább a katasztrófatúristákból csöpög vissza valamicske. Minimális damage control is már értékelhető valami, jelen helyzetben.
4. Sőt, a helyhez vezető út mellett vasvillával és kapával felfegyverkezett csőcselék is boldog, hiszen valahol megnyugtatja a lelküket az, hogy az út szélén rázzák az öklüket és szidják a túristákat minden egyes áldott nap, egyébként nem tennék, főleg nem fizetés nélkül.
Igazi win-win-win-win szituáció. :)
De amúgy sikerült belenyúlnod.:D
A Mass Effect eredeti trilógiáját 2 hete fejeztem be 6. vagy 7. alkalommal.A Witcher szériáról,pedig tőlem biztos nem fogod hallani,hogy szar.
Amúgy elnézve a felsorolásod és az Ubiról alkotott véleményed,nagyjából hasonló az álláspontunk és az ízlésünk.
Maximum annyi a különbség,hogy én a szarokkal is játszom 1-2 órát és utána mondom rá,hogy hulladék vagy sem.
As someone who actually worked on a bunch of these games (in some cases, running the projects, no less), I'm very impressed indeed by your noble sacrifice! Boy, the stories I could tell about development. But there are some topics that really can't be discussed without alcohol ;). A couple of bits of trivia concerning the games, though. Firstly, you mention another engine at the start as being used in some of the early games (e.g. Code of Honor) - what you're actually looking at is an earlier iteration of the Chrome engine. Second - yes, you got City's modus operandi exactly right: it was all about recycling as much as possible. These games were sold at bargain bin prices in the first place, so I don't think anybody on the team ever felt like we're screwing anybody over - but I don't think anybody ever had any delusions of working on a great game, either. I will say this, however: I think most people did genuinely try to do the best job possible given the resources at hand. It's just that these resources were always calculated for the absolute minimum. Some of those games were literally done in 3-4 months. It wasn't until Sniper: Ghost Warrior that the company made a deliberate shift away from the budget sector. Even then, you can plainly see that while the company marketed SGW as a genuine AAA game, it... wasn't exactly that, was it? :)
It is a slight pity you chose the alphabetical order for this video, as I think chronological order would have made for more interesting viewing. You would be able to see more clearly the different phases in the company's history - first, the rail shooter games developed on their own internal engine, then a second stage with Chrome, then the third with Jupiter EX, and finally, the "AAA" era with a new Chrome version and then Cry Engine. I can't say much about the first and last eras, but with regards to the middle two phases: Chrome was a remarkable engine to work with, because it had the worst AI known to mankind. Actually, it really didn't have AI to speak of - the enemies would move straight from waypoint to waypoint, and oscillated between deadly accuracy and total incompetence. It was possible to make a decent game with this AI - Techland did it with Call of Juarez, for instance - but obviously making good gameplay with such a system was a time-consuming, iterative process, which wasn't possible at City. As for Jupiter EX - that was a genuine barrel-load of fun. I had the pleasure of managing Terrorist Takedown 2, which was our very first project on Jupiter. The project very nearly drove me crazy, as the deadlines were impossible (though long by City standards - the whole thing took eight months, I think. But that's including everyone learning the new engine...), and I recall one particular night towards the end of the project where I just lay there in bed staring at the ceiling until morning, because my brain couldn't stop trying to figure out how to get the game finished on time (so, I guess we did care, though I'm not sure if you can call that love ;) ). Nonetheless, when I say it was a pleasure, I don't mean that sarcastically - for us, working on the project, it was just a fantastic feeling, leaving Chrome behind for a good new engine, and figuring out all the cool things that could be done with it. This was followed by Code of Honor 2, which was even more fun, because we actually knew what we were doing with the engine. But there's a great irony about Code of Honor 2 - namely, from the production perspective, there was so much innovation in the gameplay and level design, but from the player's perspective, it turned out to be one of the most underwhelming games we did on Jupiter. The problem was that our key innovation was modular level design, which we thought would allow us to make a bigger game with less effort, and concentrate more on good gameplay while we're at it. Unfortunately, upper management saw it as an opportunity to simply make the game faster and cheaper, so the end result was utter blandness, and none of what we wanted to achieve. Also, the snakes: there we are, crunching to get the game done on a crazy schedule, and management decides they absolutely must have snakes in the game, because... well, just because. I'm kind of surprised you didn't pick up on the snakes in the video, as they must have been the most ridiculously shitty element in the game - but then again, they were also lousy in that you could basically not notice them, so maybe that's what happened ;).
Later Jupiter EX projects were all about recycling, and they got more and more demoralising, because there was no longer any satisfaction: we knew what we were doing, and we knew we could make a good game on Jupiter given the opportunity, but we also knew we wouldn't have that opportunity. Each new game had environments basically re-cut from existing assets (well, that was the theory at least: in practice, the environment team did their best to rework the recycled assets to make things feel new), and the guns, of course, would transfer from game to game, with just a couple of new additions each time. And yes, they got briefer and briefer. Although on that last point, I actually felt at the time, and I still do, that their brevity was actually a good thing, both from an end-user perspective and from a marketing perspective. No one agreed with me, of course, as everyone was too busy feeling ashamed about not having 20 hours of gameplay. But the way I saw it, we were selling a movie-length gameplay experience, which is actually a cool thing, precisely because it's a game you can finish in one evening, when most people actually finish very few of their games, precisely because they drag on and on. Most video game stories are two hour narratives artificially stretched out to twenty hours through repetitive gameplay, so it would have made sense to embrace the two hour experience as a sort of unique selling point. And it comes at the price of a movie ticket (sometimes less), so it wasn't a rip-off, either.
Oh, one other bit of trivia: although I can't for the life of me recall if the American accent of our hero in Code of Honor was intentional or not, it actually would make perfect sense. As the name indicates, the French Foreign Legion is a formation where soldiers are all foreign citizens. It's a very unique force, with a kind of romantic charm to it (you know - these days, of course, they screen their recruits very carefully, but in the past, that was the place people would go when they escaped their country wanted for murder and the like). It's really very unfortunate that it only ever shows up in Van Damme films and City Interactive games. It deserves better.
Thanks again for your efforts on this video! I'm actually pretty amazed it only took you two months. And you deserve a bloody medal for getting through Sniper: Art of Victory...
- legcsúnyább nőjének is van férje és
- a legcsúnyább férfijának is van felesége, valamint
- a világ legkisebb péniszű embernek is van párja, ahogy
- a világ legkisebb mellű/fenekű nőjének is, sőt,
- a világ legszebb nőjét/férfijét is únja/csalja valaki...
...és a világ legszarabb játékával is örömmel játszanak emberek.
Ez egy ilyen világ, szép színes és változatos. Nem kell megérteni, nem kell értelmezni, elemezni, simán csak el kell fogadni.
Üdv a bolygón.
NEM. Amiről te beszélsz, az az, amikor azt mondom, hogy én nem szoktam hazudni, mert a hazugság bűn, bűnözni meg csak a cigányok szoktak. Ha azt mondom, hogy egy játék szar, akkor a játék szar és nem az, aki játszik vele. Az már másik aspektus, hogy nálam jön a facepalm egyes esetekben.
De ha veszel egy bármilyen című ubi játékot, abban te előre tudod már most, hogy mi lesz, de akkor is, ha az adott cím, mondjuk két év múlva jelenik meg. Ez a what you get is what you see dolog ez létezik. Így érted, hogy mi alapján mondom, vagy bővebb kifejtést igényel? Szerintem mondjuk így is értheted.
Viszont érdemes emléíteni, hogy ha azt mondom, hogy egy Ubi játék = egy Ubi játék, akkor én ezzel nem gonoszan a rajongóit, vagy felhasználóit szidom, hanem a gyakorlatot. Nem volt olyan rég, hogy az Ubi volt az legjobb kiadó. Ez a mostani nkarnációja ezt a nevet sem érdemli meg.
Az meg külön vicc, haver, hogy egyetlen játékot sem lehet rossznak tartani ami neked tetszik. Amúgy senki nem mondta, hogy ezek a játékok rosszak, csak azt hogy igenis vannak olyan emberek akiknek a fallout 76-al is el lehet játszani egy darabig, úgy hogy élvezni is tudja, ha a technikai hibákon túl tud nézni.
Csak hogy örüljél, nekem pl. nem jött be a witcher, viszont ettől még nem szar, de nekem nagyon repetitív volt a harcrendszere és 1 millió farkast vagy mit kellett leölnöm benne miközben próbáltam felfedezni a vidéket. Ez egy idő után frusztrált, így fel is adtam a felénél. A küldetései viszont tény, hogy sok esetben igényesen lettek kidolgozva, amiért le a kalapot a fejlesztők előtt.
Akkor te még a jó büdös életben nem láttál egyetlen játékot sem, haver. Vagy te is az a fajta vagy, akinek a Wicser szar, a Mas Effect szar, meg a Prey, meg ezek, de egy Anthem, vagy egy Fallout 76 nem is annyira rossz? Hát akkor neked még az Ubi játékok is tetszenek ezek szerint? Ezeket úgy hívják, hogy anti játék és azoknak készülnek, akik totál gyűlölik a videójátékokat.
A Fallout 76 legnagyobb gondja szerintem az,hogy nem ugyanazzal a hozzáállással kezelték,mint az Anthemet.A Bioware belátta,hogy vannak gondok és tesznek érte,hogy megszünjenek.A Bethesda viszont eladta ezt a katasztrófális bughalmazt teljes áron és utána még bevezetett egy előfizetéses rendszert rá egy évre egy rakás más fizetős hülyeséggel,miközben ez a játék egy Fallout 4-hez tákolt multiplayer mód,amit eladtak külön.
De.
Mint játék tökéletes betetőzése annak amiről 2016 környékén beszélt Todd, hogy az üzleti siker titka, hogy a játékos ne vegye észre az átverést, a semmit. Szép csilingelő szintlépések, emotikonok, folyamatosan biszbaszok a képernyőn, egy halom kérdőjel a térképen és egy nyíl amit követhet. Ez a lényeg.
Maga a játék technikailag egy katasztrófa. Régen elavult rossz motorba erőszakoltak bele egy netkódot és több olyan alrendszert, amelyre a motor (sem az elődjei) nem volt felkészítve, emiatt tele van buggal, glitch-csel (esetleg ezeket kihasználó csalókkal, bár a GTAO-t és a RDO-t nem überelni a csalók számában) és mindenféle egyéb érthetetlen hibával, amelyek újra és újra előjönnek. A szerverek stabilitásáról nem is beszélve. Tragédia a technikai oldal.
Viszont, ha az ember (hangsúlyozom, az ember, nem pedig a jelenleg uralkodó hisztispicsa agyf*szt kapó fórumozó/gamer kaszt) túl tud lépni ezen a káoszon és szereti a világot annyira, hogy hajlandó elviselni a technikai baromságokat, akkor maga a játékvilág baromi nagy, hangulatos és nagyon jól össze van rakva. Ebben profi volt a Bethesda mindig is. Itt még npck nélkül is nagyszerű élményt nyújt a világ, igaz, csak egy ideig. Nagyon hamar bele tud az ember rakni észrevétlenül több tucatnyi játékórát csak úgy, hogy végigjár minden helyszínt és felfedez mindent.
Na persze, ha ennek vége és minden helyszínt láttál és mindent kipróbálták, akkor már nincs mit tenni, nincs értelme maradni, onnantól kuka az egész - vagy unalmas grind orrvérzésig, ugyanazon mechnikákat csinálva újra és újra. Nyilván, ez is szórakoztató lehet egyeseknek, így aztán lehet maradni és farmolni orrvérzésig mindenféle szart, vagy lehet menni pvpzni, házat építeni, reputációt húzni, tárgyakra vadászni stb. (lásd bármelyik random mmo, vagy online shooter vagy survival játék céljait), ki mit akar.
Jelenleg kb 40-50 órára simán szórakoztató, változatos és egyedi a játék azoknak, akiknek van türelmük, szeretik a settinget és/vagy már játszottak Bethesda játékkal, így immunisak a bugokra és technikai f*szságokra.
Azt hozzá kell tenni, hogy technikai oldalról folyamatosan javul a minőség, így a brutálisan sz*r szintről már a nagyon sz*r szintre is eljutottak, a Wastelanders pedig egész jól festett a bétában, de nem fogja megváltani a világot.
Na persze van, aki fél óra után sikítva törli az egészet a francba, és van, aki több száz óra után sokszázas szinten áll, vagyis ízlések és pofonok. :)
Számomra legalábbis kiemelte a tömegből, hogy ps-en egyetlen óra alatt több bugot produkált, mint az összes többi játék együtt, zárásképpen pedig belesüllyedtem derékig az aszfaltba majd lefagyott az egész.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.