A júniusi premierre készülve az Official PlayStation Magazine újabb Ghost of Tsushima-részletekkel borzolja a kedélyeket. A cikk elsősorban a történetről árult el egy-két újdonságot, de lelepleztek néhány olyan játékmechanikát is, amelyeket nem láthattunk az eddigi bemutatók során.
A sztori egy szamuráj, Jin Sakai történetét követi majd. Sakai egész életében becsületes harcmodort tanult, amikor azonban a mongolok brutális inváziója eléri Tsushima szigetét, rákényszerül, hogy az árnyékok közül csapjon le a túlerőben lévő ellenfeleire. Ahogy hullanak a mongol tisztek fejei, úgy terjed el egyre jobban a szóbeszéd Tsushima Szelleméről, aki láthatatlanul, a nindzsák ravasz technikáit alkalmazva tizedeli meg a betolakodókat. Jin Sakai legfőbb célpontja maga Khotun kán lesz, a mongolok vezére és legnagyobb hadura.
Azt már láthattuk, hogy Tsushima szigete tele lesz gyönyörű erdőkkel, hatalmas kastélyokkal és véráztatta csatamezőkkel. Jobban tesszük, ha jól megfigyeljük ezeket a jellegzetes helyszíneket, ugyanis nem kapunk majd útirányjelzőt, ami a legközelebbi feladatunkhoz vezethet minket - a környezetünk alapos kiismerésével kell majd navigálnunk a világban.
Úgy tűnik, hogy visszatér majd a hagyományos open world-játékok egy-két ismert eleme is: a mongolok számos táborhelyet és erődítményt védenek majd, a mi dolgunk pedig az lesz, hogy megtisztítsuk ezeket vagy elüldözzük a gyáva betolakodókat. Mindezt tehetjük csendesen, végig lopakodva vagy szemtől szemben harcolva is. Természetesen mindig lesz nálunk egy-két eszköz, ami megkönnyíti majd a dolgunkat: ilyen a mászókampó, a tapadóbomba vagy a lángoló nyilak.
A kalandok során számos szövetségessel is találkozunk, akikre nagyban kihatnak majd a tetteink - akik semmiképp sem tudnak megbékélni a módszereinkkel, akár ellenünk is fordulhatnak. Példaként Shimura, Jin Sakai nagybátyja, vagy éppen Tsushima helytartója merült fel: ha a tisztességes harc helyett az alattomos, Ghost-játékstílust használjuk, ezek a becsületes karakterek idővel csalódottan vagy megvetően tekinthetnek majd ránk.
A Ghost of Tsushima június 26-án érkezik PlayStation 4-re.
Ezt úgy kell elképzelni ahogy a Zelda Breath of a the Wildelban volt?
Az Infamous SS nem lett egy acélos játék.Nem mondom,hogy szar volt,de az elején még érezhető volt a törődés a fejlesztők részéről,utána viszont a játékmenet és a sztori is csak önmagát ismételgette.
na nem mintha bannam
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.