Friss részletek a Ghost of Tsushimáról

  • Írta: szlav
  • 2020. április 14.
  • Hír
Link másolása
Már csak néhány hónapot kell várnunk az év talán legjobban várt PlayStation-exkluzívjára. Az Official PlayStation Magazine kifaggatta a Sucker Punch csapatát, így újabb részleteket is megtudhattunk a szamurájos játékról.

A júniusi premierre készülve az Official PlayStation Magazine újabb Ghost of Tsushima-részletekkel borzolja a kedélyeket. A cikk elsősorban a történetről árult el egy-két újdonságot, de lelepleztek néhány olyan játékmechanikát is, amelyeket nem láthattunk az eddigi bemutatók során.

A sztori egy szamuráj, Jin Sakai történetét követi majd. Sakai egész életében becsületes harcmodort tanult, amikor azonban a mongolok brutális inváziója eléri Tsushima szigetét, rákényszerül, hogy az árnyékok közül csapjon le a túlerőben lévő ellenfeleire. Ahogy hullanak a mongol tisztek fejei, úgy terjed el egyre jobban a szóbeszéd Tsushima Szelleméről, aki láthatatlanul, a nindzsák ravasz technikáit alkalmazva tizedeli meg a betolakodókat. Jin Sakai legfőbb célpontja maga Khotun kán lesz, a mongolok vezére és legnagyobb hadura.

Azt már láthattuk, hogy Tsushima szigete tele lesz gyönyörű erdőkkel, hatalmas kastélyokkal és véráztatta csatamezőkkel. Jobban tesszük, ha jól megfigyeljük ezeket a jellegzetes helyszíneket, ugyanis nem kapunk majd útirányjelzőt, ami a legközelebbi feladatunkhoz vezethet minket - a környezetünk alapos kiismerésével kell majd navigálnunk a világban.

Úgy tűnik, hogy visszatér majd a hagyományos open world-játékok egy-két ismert eleme is: a mongolok számos táborhelyet és erődítményt védenek majd, a mi dolgunk pedig az lesz, hogy megtisztítsuk ezeket vagy elüldözzük a gyáva betolakodókat. Mindezt tehetjük csendesen, végig lopakodva vagy szemtől szemben harcolva is. Természetesen mindig lesz nálunk egy-két eszköz, ami megkönnyíti majd a dolgunkat: ilyen a mászókampó, a tapadóbomba vagy a lángoló nyilak.

A kalandok során számos szövetségessel is találkozunk, akikre nagyban kihatnak majd a tetteink - akik semmiképp sem tudnak megbékélni a módszereinkkel, akár ellenünk is fordulhatnak. Példaként Shimura, Jin Sakai nagybátyja, vagy éppen Tsushima helytartója merült fel: ha a tisztességes harc helyett az alattomos, Ghost-játékstílust használjuk, ezek a becsületes karakterek idővel csalódottan vagy megvetően tekinthetnek majd ránk.

A Ghost of Tsushima június 26-án érkezik PlayStation 4-re.

13.
13.
Yanez
#6: Én pedig pont azért bízom bennük, mert az InFamous SS is nagyon bejött, meg a First Light kieg.
12.
12.
stalker0412
10.
10.
kryszisz
#6: Egy az egyben ugyanez a véleményem:) de szerintem egyszer ezt már beszéltük is:D
9.
9.
Gykrizsi
Azért majd egy tesztet várok szerintem, de így előzetesen érdekel a dolog
8.
8.
NathanDrake
"Jobban tesszük, ha jól megfigyeljük ezeket a jellegzetes helyszíneket, ugyanis nem kapunk majd útirányjelzőt, ami a legközelebbi feladatunkhoz vezethet minket - a környezetünk alapos kiismerésével kell majd navigálnunk a világban."
Ezt úgy kell elképzelni ahogy a Zelda Breath of a the Wildelban volt?
7.
7.
KopyAti
Tehát ha osonkodsz a játékban, akkor máshogy alakulnak a történések?
6.
6.
adamsfamily
#1: Ha azon múlik,hogy ne 8 óra legyek kijátszani koppra,akkor nyugodtan elhalaszthatják.Ezt a játékot a bejelentése óta várom,de az Infamous SS után,nem annyira bízom a Sucker Punchban.
Az Infamous SS nem lett egy acélos játék.Nem mondom,hogy szar volt,de az elején még érezhető volt a törődés a fejlesztők részéről,utána viszont a játékmenet és a sztori is csak önmagát ismételgette.
5.
5.
Slik
jo sok japan temaju jatek erkezik mostanaban
na nem mintha bannam
1.
1.
frankdelgado
Vágottszemű - rizszabálós, b@szós-kardozós! Jöhet. De ezt is el fogják halasztani.....
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...