Lance McDonald is egy olyan modder, akit öt év után sem akar engedni a Lovecraft ihletésű kaland. A tehetséges srác most kemény munkával elérte, hogy még egy alap PlayStation 4-en is 60 fps-sel fusson a Bloodborne.
Az első verzió persze nem volt túl stabil, ezért egy PS4 Próra váltott, ahol már jóval kellemesebb eredményeket ért el, főleg a boost mode segítségével.
Érdekes, hogy múltkor a Digital Foundry pont a Bloodborne-t hozta fel példának, amiben nem lehet csak olyan lazán elérni a 60 képkocka/másodpercet, mert így felborulna többek között a játék fizikai motorja. Nem tudni persze, hogy McDonald meddig jutott el probléma nélkül az ő verziójában, de mindenesetre megsüvegelendő teljesítmény így is, amit elért.
Reméljük, hogy a PlayStation 5 érkezésével kapunk hivatalos 60 fps-es támogatást is a játékhoz, vagy ami talán még jobb lenne, egy Bloodborne 2-t.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.