Az Assassin's Creed: Valhalla kreatív direktora, Ashrai Ismail és a narratíváért felelős Darby McDevitt leültek a tegnap bemutatott előzetes mellé, hogy alaposan kivesézzék azt. Ennek hála több részletet megismerhettünk a játék helyszíneiről, a főhősünkről, és a fejlesztők elhintettek néhány apróságot a játékmenet intrikáival kapcsolatban is.
A fő történetszál a 9. században játszódik majd Norvégiában és Angliában. A vikinginvázió kora ez: egy olyan véres időszak, amikor a kisebb királyságokra osztott szigetország vezetői sorra buknak el az északi veszedelem előtt. Egyedül talán csak Nagy Alfréd, Wessex királya állja a sarat - ő narrálja az előzetest, s valószínű, hogy ő lesz Eivor leghatalmasabb ellenfele. Wessex mellett egyébként megfordulunk majd Mercia, Northumbria és a Kelet-angliai Királyság földjein is.
És habár a fosztogatás komoly szerepet játszik majd, nem minden viking olyan kegyetlen, mint ahogy azt elsőre gondolnánk. Sokan nem többek egyszerű gazdáknál és telepeseknél, akik egy új, szebb élet reményében szállnak hajóra, hogy megvessék a lábukat a zöldellő vidéken. Eivor is egy ilyen klán vezetője lesz, így nem csupán Norvégiában, de Angliában is lesz egy saját otthonunk - ezt a kedvünk szerint fejleszthetjük is gyarapíthatjuk majd.
Ami pedig a harcot illeti: a fosztogató rajtaütések mellett, ahogy a trailerben is láthattuk, hatalmas, véres csatákat is átélhetünk majd. Komoly hangsúlyt kap a fegyverforgatás szabadsága, így mindkét főhősünk mindkét kezébe kerülhet majd egy-egy eszköz, legyen szó akár fejszékről, kardokról vagy más fegyverekről - ha kedvünk tartja, akár egyszerre két pajzzsal ronthatunk majd az ellenfelünkre!
Az előzetes tetőpontján láthattuk a bérgyilkosok legendás fegyverét, a rejtett pengét, amelyet Eivor különös módon az alkarja külső felén hord. Nem véletlen ez az unortodox módszer, főhősünk ugyanis a jelek szerint nem valódi assassin, csupán kapcsolatba kerül valamiképp a rejtélyes társasággal, s így tesz szert a különleges pengére.
Más forrásból ugyan, de megtudhattuk azt is, hogy kik kölcsönzik majd Eivor hangját a játékban. Az előzetesben is látható férfi változatot Az utolsó királyság sztárja, Magnus Bruun alakítja, a női karakter hangjáért pedig egy dán színésznő, Cecilie Stenspil felel.
Az Assassin's Creed: Valhalla az év végén érkezik PC-re, Xbox One-ra és Series X-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re, valamint Google Stadiára. A Microsoft konzoljain él a Smart Delivery lehetősége, így egy példánnyal szabadon játszhatunk majd a jelengenerációs Xbox One-on és a következő generációs Series X-en egyaránt.
#20:
Igen, végülis ez igaz, malter nélkül is működne ez a széria, de most már úgy vagyok vele, hogy egyszer csak kifut valahova a jelenkori szál is:D ha meg nem, hát nem fogunk eret vágni miatta. Azt nem tudom, hogy az Odyssey hogy néz ki (agyontömörített Youtube videók alapján nem ítélkezem), de valóigaz, hogy az Origins a mai napig gyönyörű, a Discovery tour first person nézetében pedig még jobban szemügyre vehető, hogy mennyire odafigyeltek a részletekre a grafikusok. A víz pedig simán a legszebb, amit valaha játékban láttam:)
Játékmenetben az Origins-el pedig megcsinálták amit már az első részben is akartak csak technikailag levoltak limitálva. Kaptunk egy nyitott, bejárható, élő világot, töltőképernyők nélkül.
Talán a legnagyobb hiba, hogy a mitológiát, legendát felerősítették és ahogy tudom már természetfölötti erőkkel is harcolni kell pl. az Origins-ben. Szóval nem valami realisztikus. De őszintén szólva elfogadnék egy kalózos AC-t ahol van Kraken, sellők és bolygó hollandi. Plusz végre ne lenne töltőképernyő, hanem nyugodtan lehet kihajózni, stb. Vagy pl. víz alá sem töltőképernyővel merülnél... Nekem ez annyira megtörte a Black Flag-et hogy emiatt ki sem toltam.
DE. Mondom ezeket totál AC noob-ként, tudom hogy sokan könyveket is olvastak, stb. Én 3 AC-t próbáltam ki, egyiket sem fejeztem be.
Sőt nekem is nagyon hiányzik az első rész komolysága.
Nem vagyok én elfogult rajongó, látom én is a második résztől a pókember moozgást míg az 1.-ben azért valamennyire hatással volt rád a fizika és stamina.
Elmentek más irányba, amiért az egyik szemem sírt a másik pedig örült. Viszont azt kell mondanom, hogy ezek a korok, népek, kultúrák sosem érdekeltek és sosem ismertem volna meg őket, ha nincs az AC széria. Ilyen szinten viszont az AC és Ubisoft nagyon ott van a szeren, mert olyan szinten részletes, hogy az csak na,,,
Ezért is vagyok már úgy az új AC játékokkal, hogy ugyan azok az emberek és stúdiók csinálhatnának ugyan így új és ugyan ilyen játékokat, de már felesleges szerintem Assassin's Creed-nek nevezni. Most teszem azt, az Ubi kiadja ezt a Valhalla vikinges játékot idén. Ha nem AC lenne, csak simán Valhalla és nem ass és templomos dolog lenne benne, hanem valami más, akkor is jó játék lehetne. Mármint csinálnak egy fullos vikinges akció rpg-t, vagy mit, aminek az a címe, hogy Valhalla, akkor az engem is érdekel. De az egész már úgy elkanyarodott az AC cím eredeti jelentésétől, hogy igazából már nem feltétlen kellene erőltetni, hogy a játék mindemellett AC is legyen egyszerre. Lehetne kitalálni jó harcrendszert, történelmi figurákat, mitológiát is akár csak éppen a 10ezer órás játék nem a templomosokról és assassinokról szólna.
Mert bár most SPOILER-es leszek, valójában az egész történet egy előttünk megbukott civilizációról szól, akik az embereket akarják megmenteni üzenetekkel, technológiával (persze van aki nem, hisz abban a korban is voltak nézeteltérések)
Namost az előttünk élő civilizáció (látott a jövőbe? vagy valami ilyesmi) így segítette az egyik-másik oldalt mert tudták hogy ez a két rend (templomos és assassin) fogja elkötelezetten keresni a titkaikat vagy éppen őrizni. Az egész sorozat lényege az hogy ne essen az emberiség abba a hibába amibe ők és ne pusztuljunk el egy katasztrófától amit nekünk és maguknak is megjósoltak, viszont ők csak későn foglalkoztak vele.
Ezért is nem értem, amikor siránkoznak az emberek hogy mátrixos baromság, meg nem kellene bele a jelen kori szál holott a lényeg ez, minden más csak töltelék. A különböző korok és helyek csak támpontok, hogy összeálljon az egész. Nekem amúgy piszkosul tetszik a történet bár Desmond óta nagyon nem tudok a jelenkori szálakhoz kapcsolódni, mert nem érdekel annyira. Ettől viszont még szerves része a játéknak.
Egyébként szerintem az megint badarság, hogy valami tartozik e az assasinokhoz vagy sem. A lényeg, hogy a leszármazottak a DNS egyezés miatt újraélhetik az emlékeket. Nem mi csináljuk, nem mi változtatjuk meg a jövőt csak újraéljük. Épp ezért van a deszinkronizáció is, ami ismét egy marhajó dolog szerintem, mert bármit megtehetünk viszont ha eltérünk az emléktől nagy mértékben akkor kezdhetjük előröl. Magyarul csak visszaemlékszik az adott alany, nem ő hozza létre az emlékeket.
Az ACO az a rend megalakulasara mutatta be foleg mig a ACOD az Isukrol adott tobb informactiot es bemutatta az egyik ősi Templomos rendet a Cultust csoportot.
Amugy altalaban Edward kivetevel a tobbi fobb karakter Ádám es Éva leszarmazotja igy az Isu ereklyeket is kepesek hasznalni mellekhatasok nelkul mivel ezek mind hybrid Isu-k.
Ha jól tudom volt rgy olyan rész ahol templomos volt a főhős de az legalább kapcsolódik hozzá. Kiváncsi leszek ez hogy kapcsolódik majd. Az utolsó két részt egyáltalán nem ismerem nem tudom azok mennyire voltak assassinok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.