Ma este kezdetét veszi a Sony legújabb State of Play-közvetítése. Nem érdemes különösebb hírekre számítani a PlayStation 5 felől, hiszen a műsor kifejezetten a Sucker Punch sikervárományos PS4-exluzívjáról, a Ghost of Tsushimáról szól majd. A 18 percesre ígért adás során bőven jut majd idő arra, hogy szemügyre vegyük a játékmenetet - ennek éppen itt volt az ideje, hiszen a július 17-én esedékes megjelenés szinte már a kanyarban van.
Update! A műsor lement, kaptunk ízelítőt a feldezésből, a harcokból és a lopakodásból, hősünk testreszabhatóságából, valamint az olyan extrákból is, mint a teljes japán nyelvű szinkron. Felvétel:
Brávóóó!!!
Van a japán helyszín, meg sok szamurájos dolog, de nincs lelke az egèsznek.
Olyan mint a többi, szèp, meg lehet harcolni, de kb ennyi.
Aztán vmi erőd elfoglalása jött a felismerés, hogy ebből állna az egész játék, úgyhogy hagytam a f*szba.
#70: azzal a világon semmi baj, ha valakinek nem tetszett a Skyrim. A gond azzal van, mikor ennek indoklására a copy-paste dungeonöket (Dragon Age 2-vel amúgy játszottatok? Na, ott szó szerint azok voltak), és a 25 ellenfelet hozza fel példaként, mivel mindkettő nettó baromság.
Nem kell itt felesleges dolgokat kitalálni, az empátia még mindig működik, és fejleszthető, persze az ember kevésbé és ez a gond.
Videóban látottak alapján nekem nem adja...
Bizony hogy vannak a Skyrim-ben hatalmas dungeon-ok, volt hogy 1 napig bolyongtam az egyikben mire kitaláltam.
A Witcher3 alkotói pedig leplezetlen állították, hogy rengeteget ötletet merítettek a Skyrim-ból, ők intelligensen nyilatkoztak nem is proli módon.
Az az igazság, hogy legyen bármennyire jó egy játék ha kicsit is képbe kerül, mindig megjelenik pár megmondó emberke akik azt képzelik ha hangot adnak a véleményüknek akkor ők az atyaúristenek. Persze, teszik ezt több kommenten keresztül.
Szokta mondani itt némelyik "nagyokos" hogy egyes játékokhoz kell valami "érzelmi intelligencia" (remélem jól idéztem a nemlétező fogalmat), én inkább azt vallom, hogy egy kicsit gyerekké kell változni mikor az ember egy rpg játékkal játszik és minő sokrétű és határtalan a "gyermeki" képzelet (persze a nagyon komoly megmondóké nem hiszen ők komoly felnőttek )pótolja a játék valamennyi hibáját hiányosságát.
A lényeg aki tolta a Skyrim-el az tudja hogy 2011-ben nem igen volt igazi ellenfele, és ma is rengeteg ember játszik vele, Bethesda ever...
Ezért csípem/csípném a Breathe of the Wild-ot, mert annak ellenére hogy nem próbáltam még sajnos Nintendo híjján, látszik rajta hogy kreatív és játszik a környezettel, nem csupán egy lélektelen katyvasz AAA kivitelben.
Ha kicsit többet foglalkoznának a pálya dizájnnal, a fizikával, adnának puzzle-öket, egyedi ellenfél csoportokat, egy-szóval lelket a játék világnak már óriásit ütne egy ow játék.
Sajnos a mennyiség a mérce a mai játékok nagy részében, nem a minõség.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.