Nézd vissza a legújabb State of Playt!

  • Írta: szlav
  • 2020. május 14.
  • Videó
Link másolása
Ma este különleges State of Play-adással jelentkezik a Sony. A 18 perces közvetítés kimondottan a Ghost of Tsushimára fókuszál majd, így végre láthatunk egy kiadós gameplay-bemutatót a Sucker Punch játékából.

Ma este kezdetét veszi a Sony legújabb State of Play-közvetítése. Nem érdemes különösebb hírekre számítani a PlayStation 5 felől, hiszen a műsor kifejezetten a Sucker Punch sikervárományos PS4-exluzívjáról, a Ghost of Tsushimáról szól majd. A 18 percesre ígért adás során bőven jut majd idő arra, hogy szemügyre vegyük a játékmenetet - ennek éppen itt volt az ideje, hiszen a július 17-én esedékes megjelenés szinte már a kanyarban van.

Update! A műsor lement, kaptunk ízelítőt a feldezésből, a harcokból és a lopakodásból, hősünk testreszabhatóságából, valamint az olyan extrákból is, mint a teljes japán nyelvű szinkron. Felvétel:

83.
83.
Marcus88
#82: Ezt a 18 perces összevágott videóból szűrted le?
Brávóóó!!!
82.
82.
Aanash
Egyetlen problèmám van a játèkkal.
Van a japán helyszín, meg sok szamurájos dolog, de nincs lelke az egèsznek.
Olyan mint a többi, szèp, meg lehet harcolni, de kb ennyi.
78.
78.
#77: Amennyire emlékszem pár perc gyakorlás után már simán összedobtam egy erődöt a kezdő faluban, hatalmas művelhető földekkel, árammal, víztisztítóval, lakóteleppel, középen egy toronnyal aminek tetejéről sz*rás közben nézhetek le alattvalóimra akiket összegyüjtök oda.
Aztán vmi erőd elfoglalása jött a felismerés, hogy ebből állna az egész játék, úgyhogy hagytam a f*szba.
71.
71.
kryszisz
#69: Mondjuk ez EQ ettől függetlenül létező fogalom, ezt egy fél másodperces Google kereséssel kideríthetted volna, mielőtt kitalációnak nevezed;)

#70: azzal a világon semmi baj, ha valakinek nem tetszett a Skyrim. A gond azzal van, mikor ennek indoklására a copy-paste dungeonöket (Dragon Age 2-vel amúgy játszottatok? Na, ott szó szerint azok voltak), és a 25 ellenfelet hozza fel példaként, mivel mindkettő nettó baromság.
69.
69.
Fata Morgana
#68: Ezt "empátiának" hívják csak sokan nincsenek tisztában a jelentésével, fogalmával mivel híján vannak egy csekélyke dolognak ami szükségeltetik hozzá és régóta "lélek" néven fut.
Nem kell itt felesleges dolgokat kitalálni, az empátia még mindig működik, és fejleszthető, persze az ember kevésbé és ez a gond.
68.
68.
Duken
#61: Egyetértek. Az EQ-t viszont teljesen félreérted. Az érzelmi intelligencia nemcsak egy létező fogalom hanem létező dolog. Ha valaki elő tudja csalogatni gyermeki énjét az pont hogy azt jelenti hogy rendelkezik ezzel a fejleszthető adottsággal. :)
67.
67.
kryszisz
#65: Ennek tükrében érdekes, hogy megboldogult pacsirta barátunktól általában én kaptam meg mindig, hogy a magas lovon ülök:D
66.
66.
Neeko
#65: mert a mentalitásuk ugyanaz, a kor az csak egy állapot, ilyen emberek 60 éve is voltak, meg 40 év múlva is lesznek
65.
65.
br1Koo
#63: Én is ezerszer megfogadtam már, hogy bizonyos embereknek nem is válaszolok a stílusuk miatt, de be tudnék hányni amikor fölényeskedően vicceskedve írják le a faszságaikat mintha csak egy március 15.-ei ünnepségen arcokat bebaszó meg kva anyázó nyugger ülne a gép előtt..
64.
64.
kopic
#25: +1
Videóban látottak alapján nekem nem adja...
63.
63.
kryszisz
#61: Minden szavaddal egyetértek. És amúgy igazad van, nem tudom miért akarom mindig normális érvekkel alátámasztani a mondandómat (pláne ilyen hosszan), mikor rég megtanultam, hogy a világon semmi értelme. Rengeteg ok van, ami miatt lehet szidni a Bethesda-t (joggal!), de a világokban amiket létrehoznak mibdig öröm elveszni, felfedezni a titkait. Ebben ugyanis a legjobbak között vannak, nem véletlenül van kismillió "insane details" meg "things you missed" videók a Youtube-on a Skyrimről. Én is pár hónapja vittem végig újra PS-en, 183 órán át azért csak lefoglaltak az "ugyanolyan" dungeonok a "~25 ellenféllel".
62.
62.
Fata Morgana
#61: Az ODST meg sem említem mert játékok tucatjai vonulnak sírva-ríva a saroba.
61.
61.
Fata Morgana
#59: Kár magyaráznod ezeknek a "hatalmas" gamer-eknek akik a napjaik felét itt töltik a Gamekapocs-on ahelyett, hogy az állítólagos hobbijuknak hódolnának.
Bizony hogy vannak a Skyrim-ben hatalmas dungeon-ok, volt hogy 1 napig bolyongtam az egyikben mire kitaláltam.
A Witcher3 alkotói pedig leplezetlen állították, hogy rengeteget ötletet merítettek a Skyrim-ból, ők intelligensen nyilatkoztak nem is proli módon.
Az az igazság, hogy legyen bármennyire jó egy játék ha kicsit is képbe kerül, mindig megjelenik pár megmondó emberke akik azt képzelik ha hangot adnak a véleményüknek akkor ők az atyaúristenek. Persze, teszik ezt több kommenten keresztül.
Szokta mondani itt némelyik "nagyokos" hogy egyes játékokhoz kell valami "érzelmi intelligencia" (remélem jól idéztem a nemlétező fogalmat), én inkább azt vallom, hogy egy kicsit gyerekké kell változni mikor az ember egy rpg játékkal játszik és minő sokrétű és határtalan a "gyermeki" képzelet (persze a nagyon komoly megmondóké nem hiszen ők komoly felnőttek )pótolja a játék valamennyi hibáját hiányosságát.
A lényeg aki tolta a Skyrim-el az tudja hogy 2011-ben nem igen volt igazi ellenfele, és ma is rengeteg ember játszik vele, Bethesda ever...
60.
60.
adamsfamily
#57: Az a 25 alsóhangon 50.De nyugodtan keress rá.
59.
59.
kryszisz
#57: Akkor ez az állítás igaz úgy nagyjából a világ összes open world RPG-jére, csak mondom. Ergo nem létezik jó játék ebben a műfajban. Legalább most már ezt is tudom. Amúgy meg a Mass Effect 3-ban volt vagy 5 féle ellenfél, érdekes módon amiatt mégsem nyivákolt senki, csak a befejezésen tudtak pörögni.
57.
57.
#56: Magyarul 150 óra alatt elmentél minden kérdőjelhez és felfedezted ott Shluborg Ultra Mágikus Karóját és társait, miközben lemészároltad újra és újra ugyanazt a ~25 féle ellenséget. Van akinek ennyi is elég.
55.
55.
kryszisz
#52: Jó látni, hogy valaki észrevette ezeket:)
54.
54.
gyerecske
Nagyon jó lesz én elő is rendeltem. :-)
39.
39.
DragonBleacPiece
azért a videó alapján ANNYIRA nem tűnt open worldnek, nekem ez inkább látszik olyan ow gamenek amit azoknak találtak ki akik nem szeretik az ow gameket.. mert úgy néz ki az egész játéktér mint egy nagy helyszín, az elejétől fogva belátható a világ , és így sokkal kisebbnek tűnik, meg nem volt minden kődarab meg bokor meg almafa lootolható, jó lesz ez.. csak egy nyamvadt irányítás testreszabást belerakhatnának így 2020ban, mert baromira irritáló az L3 futás
37.
37.
Tokodboy
Az egész olyan volt mint egy közepes szintű indie játék :(
36.
36.
Yanez
#35: Amikor kipróbáltam, utána hónapokig nyúztam napi szinten. :)
35.
35.
cyberstaker
#25: Rocket league bejött? :D
34.
34.
Gykrizsi
#33: De az miért jobb, ha annak ellenére dicsérünk valamit, hogy nem tetszik (jelzem, azért annyira nem volt szídva). Nem az én dolgom kitalálni miért lesz jó, ők árulják, az ő érdekük, hogy elégedettek legyünk vele. Csak akkor lépünk előre, ha kifejtik az emberek a véleményüket. A UBI is elvileg változtatni fog a kritikák hatására (persze majd kiderül, hogy mi igaz ebből).
33.
33.
Tibi80
Az a baj hogy a mai világban semmi nem elég jó senkinek...nem jó a graf, pályadizájn, uncsik a küldetések, blablabla.... mindenki tudja fújni a magáét, ahelyett, hogy mondjuk kézzelfogható KONKRÉT ötletekkel támogatná mondjuk adott esetben a játékfejlesztőket..mert könnyű ilyen légből kapott "ez nem jó az nem jó" nyavalyással jönni, holott lehet az adott fórumozók 200x ötlettelenebb szarabb és pocsékabb kinézetű játékot hoznának össze, mert kevés az erőforrás, kevés a jó szakember, stb...egyetlenegy konstruktív megjegyzést nem láttam eddig. Nyílván nem fogja megváltani a világot ez a game, de az atmoszférája és az adott korszak szépségei miatt mégis egy egyedi értéket fog képviselni..lehet 1x végigjátszós lesz...de remélhetőleg legalább az az egy jó és tartalmas szórakozást fog nyújtani az egyszeri gamer számára...és itt persze nem a kákán is csomót kereső örök elégedetlen emberekre gondolok, hanem azokra, akik értékelik,hogy a generáció végén még mindig érkeznek ígéretes játékok, amik élvezhetőek lesznek minden hibájuk ellenére is....én minden esetre nagyon várom, a látottak alapján hangulatos kis game lesz ez.. :)
31.
31.
br1Koo
#13: Elképesztõ sokat lehetne még mutatni az ow játékokban, csak máshogy kellene a fejlesztõknek hozzáállni. Az a baj, hogy a sikeres recepteket majmolják újra és újra, ezért kapunk óriási mapokat kismillió unalmas egy-kaptafa küldetésekkel meg képességekkel amiket direkt xp-hez meg fejlõdés fákhoz kötnek hogy adjanak egy látszólagos összetettséget, meg fejlõdés élményt. Szerintem ezek elképesztõen mesterkélt és kamu szagú mechanikák, úgy mind a hud amiben semmi lélek, plusz kinyalja a segged is, nehogy magadtól kelljen valamit megoldanod. A vicces az, hogy ha megpróbálsz hud, meg minden segítség nélkül játszani a modern játékok nagy részében kurvára lerí, hogy milyen borzasztó a pályadizájn, és sokszor nem is találni a továbbhaladás irányát/eszközét, mert nincs egy objective marker amibõl tudod hova kell menned.
Ezért csípem/csípném a Breathe of the Wild-ot, mert annak ellenére hogy nem próbáltam még sajnos Nintendo híjján, látszik rajta hogy kreatív és játszik a környezettel, nem csupán egy lélektelen katyvasz AAA kivitelben.
Ha kicsit többet foglalkoznának a pálya dizájnnal, a fizikával, adnának puzzle-öket, egyedi ellenfél csoportokat, egy-szóval lelket a játék világnak már óriásit ütne egy ow játék.
Sajnos a mennyiség a mérce a mai játékok nagy részében, nem a minõség.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...