A Ghost of Tsushima legutóbbi bemutatója során alaposan szemügyre vehettük Jin Sakai kettős harcstílusát. Szamurájfilmekbe illő párbajhősként vagy trükkös árnyharcosként is elbánhatunk a mongolokkal, a kettő közti döntés pedig nem csupán az ütközetek mozzanatait befolyásolja majd. A történetre is hatással lehetnek az akcióink, hiszen a tisztességes harc és a becsület hívei nem nézik majd jó szemmel az árnyak közt lopakodó, becstelen orgyilkos tetteit.
Ez azonban nem azt jelenti, hogy a játék során definitív döntést kéne hoznunk a két harcstílus között. Az IGN-nek adott interjúban a Ghost of Tsushima kreatív direktora, Jason Connell elárulta, hogy a fejlesztőcsapat eleinte gondolkodott egy olyan hagyományos karmaméter használatán, mint amilyet az inFamous: Second Sonban is láthattunk, ezt azonban hamar elvetették.
A csapatnak fontos volt, hogy egy igazán emberi történetet meséljenek el egy olyan szamurájról, aki valódi lelki átalakuláson esik át, ennek megfelelően pedig a körülmények és a múlt eseményei komoly hatással vannak a tetteire is. Nem kell tehát letennünk a voksunkat a frontális harcra építő szamuráj vagy az árnyak közt lopakodó szellem mellett - mindkettőt szabadon képviselhetjük úgy, ahogy azt a történet vagy az előttünk álló akadályok láttán helyesnek ítéljük.
Egy másik interjú során Nate Fox, a játék rendezője a harc komoly nehézségéről mesélt, valamint arról, hogy a hős előtt álló kihívás félelmetességét a klasszikus szamurájmozik ihlették. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy Jin néhány kardvágás elszenvedése után csakúgy elbukik, mint bármely más harcos, így tehát nem szaladhatunk majd be meggondolatlanul egy mongol tábor közepébe - ha egyszerre öt emberrel vesszük fel a harcot, hamar elnyom minket a túlerő.
A Ghost of Tsushima július 17-én érkezik PlayStation 4-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.