A Kingdoms of Amalur: Reckoning 2012-ben jelent meg a 38 Studios fejlesztésében és az Electronic Arts kiadói gondozásában. A fejlesztőcsapat idővel csődbe ment, a jogokat pedig 2018-ban a THQ Nordic vásárolta meg.
Bár hivatalos bejelentés még nem érkezett, a minap felbukkant a Microsoft Store-ban a Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning adatlapja. Ez alapján a szerepjáték augusztus 11-re várható, és egy grafikailag feltuningolt változatra számíthatunk: ezért és a játékélmény a felfrissítéséért a Darksiderseken is dolgozó Kaiko felel. A Re-Reckoningban minden megjelent DLC is helyet kap.
Hivatalos bejelentés híján még teljes platformlistát sem kaptunk, de annak idején PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra is elérhető volt a játék, szóval nem botorság azt várni, hogy az eggyel frissebb generációjú konzolokon szintúgy tiszteletét teszi.
A Kingdoms of Amalur egy fantasy szerepjáték, amelynek a sztoriját a bestseller-író R. A. Salvatore jegyzi, valamint Spawn megalkotója, Todd McFarlane és a The Elder Scrolls IV vezető tervezője, Ken Rolston is dolgozott rajta.
Update! Az újrázás érkezését hivatalosan is megerősítették PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, a Store-os adatlappal ellentétben azonban csak augusztus 18-án érkezik a csomag.
Szerintem az lehet a háttérben, hogy ez egy fullos MMORPG-nek indult és menet közben alakult át Single player RPG-vé. Ez a tér, ami a játékban van, egy MMO-nak elég szűkös, viszont egy ilyen DMC bunyó RPG-nek talán túl nagy és nagyszabású. De a franc sem tudja, mert ez is lehet, hogy csak ízlés kérdése. Én a mai napig azt mondom, hogy jó játék, de b+ 3-szor elkezdtem és ennek a végére simán mondhatom, hogy abszolút nem akarom végigvinni ezt a játékot. És nem tudok egyszerűen rámutatni, hogy miért.
Igazából csak jó emlékeim vannak róla, így jöhet a remaster!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.