Sokan felhúzták a szemöldöküket, miután az Electronic Arts bejelentette, hogy a Motive Studios többjátékos módra fókuszáló űrrepülős játéka a megszokott 60 dolláros teljes ár helyett elérhető lesz annak csupán a kétharmadáért. A kiadó zárta a második üzleti negyedévét, az értékelő konferencián pedig a befektetők nekik szegezték a kérdést: miért döntöttek a nyomott árazás mellett? Az EA vezető menedzsere, Blake Jorgensen válaszolt a kérdésre.
"A játék felépítésének elsődleges szempontja az volt, hogy kielégítsük azon játékosok igényeit, akik mindig is arról álmodtak, hogy egy X-Wing vagy egy TIE Fighter vadászgép pilótafülkéjében harcolhassanak. Ezáltal a Squadrons nem kínál olyan óriási méretű, átfogó élményt, mint néhány más címünk - egy egészen kiváló játékról beszélünk, de mégis az alacsonyabb árazás mellett döntöttünk annak érdekében, hogy minél több játékos átélhesse ezt az egyedi Star Wars-élményt."
Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója hozzátette, hogy a stúdió nagyon büszke a Motive játékára. Komoly mélységet tartogató, immerzív játéknak nevezte a Squadronst, azt azonban ő is megerősítette, hogy a méreteit tekintve a 40 dolláros árazás tűnt megfelelőnek.
A Star Wars: Squadrons október 2-án érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.