Miután majdnem két hete hivatalos előzetessel is bemutatta az Electronic Arts az idei FIFA-játékát, ezúttal arról is ejtett pár szót, hogy miféle játékmenetbeli változásokra számíthatunk benne. A gameplay-előzetes három és fél percében sorra vesszük, miként finomodtak a virtuális foci mechanikái.
Nagy változásokkal persze nem kell számolnunk, az majd a következő konzolgenerációra gyártott FIFA keresztje lesz, de néhány kisebb módosítást így is végrehajtottak a fejlesztők. A videó tanúsága alapján például jobb labdakezelést kapunk (legyen szó a másik játékos összezavarásáról vagy a hosszú passzok adásáról), míg a pozicionálás, a támadás és a védekezés fölött is nagyobb kontrollt kapunk. A játékosok viselkedése is közelebb lesz a valósághoz.
A FIFA 21 október 9-én jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re, később pedig az újgenerációs konzolokon is felbukkan. A switchesek egy Legacy Editionbe fektethetnek be.
#voteforszerkesztesgomb
https://www.google.com/amp/s/metro.co.uk/2019/07/25/ultimate-team-microtransactions-now-make-money-fifa-10461286/amp/
Egyébként aki nem évente veszi és csak ilyen pár meccset tol, annak a véleményén nem csodálkozom, de aktív játékosként biztosan mondhatom, hogy a- játékmechanika között óriási a különbség. Pl fifa19 és fifa20 között is hatalmas! A 19 egy lassúbb és átgondoltabb játék, míg a 20-ba visszahozták a fifa 18 pörgős játékmenetét, de a fifa19 precizitása tovább lett csiszolva.
Az idei fifa viszont lehet tényleg már nem fog merőben különbözni a 20-tól, hiszen jön az új genes fifa, így ennek már biztosan nem fognak annyi figyelmet szentelni.
Elég lenne 3 évente kiadni egy részt,és évente a nyári és téli átigazolási zárás után egy keretfrissítést és a szokásos új lemodellezett arc frissítéseket letölthetné mindenki patch formájában.
Én most júniusban vettem meg a 20-at 5-6000 körül,ettől többet én nem adok érte.
itt persze eleg par honap egy uj menunek meg boritonak
Az egyetlen valamirevaló(nak kinéző) újítás az Agile Dribbling, az is csak a street (jelenleg Volta) játékmód miatt, amit a Fifa20-ban mocskosmód elkúrtak. Ezt talán javítják, hogy mostmár talán a street játékmód nem egy 100% nagypályás foci lesz kis pályán, hanem kap egy másik irányítást és labdakezelést.
EA-nél nagyon értenek ahhoz, hogy tök átlagos, még csak újításnak sem mondható finomhangolásokat évről évre milyen frappáns nevekkel adnak el.
Position awareness! Interactive player run! Natural Collision system! Parasztvakítás az egész.
És minden évben ez van. Atyaéég újragondoltuk az egész labdafizikát! Teljesen innovatív védekezés! Új cselezés technika! Dinamikus támadások! Teljesen új szintre emelt AI! Okos kapusok! Valósághű részletgazdag grafika! Precíz labdakezelés! Atyaééég innovációó! Teljesen megújult játéék! Aztán amúgy mindebből a végfelhasználó semmit nem észlel, mert ezek olyan minimális finomhangolások, hogy a játékot szinte alig befolyásolja. Trailerben jól mutat, el lehet mondani, hogy mekkorát újítunk, amúgy sehol semmi.
És évről évre ugyan ez van...
De akkor teszem fel a kérdést, mi az anyámat csinálnak az EA Fifa részlegén egy év alatt? Szerintem háromnegyed évig azon ülnek, hogy hogy nevezzék el ezeket a bullshit parasztvakítás """újításokat""" amit évről évre kapunk, a maradék negyed évben meg leprogramozzák ezt.
Mielőtt megvettem a Fifa20-at az előtte lévő Fifa amivel játszottam az a Fifa15 volt. És nagyjából ez igaz. Ha 4-5-évente veszed meg a játékot, akkor talán látsz érdemi javulást a részek között. 4-5 év alatt történik annyi változás, amit 1 év alatt kéne hozni...
Ha EA-n múlna évről évre kiadná kopp ugyan azt a játékot átnevezve, csapat meg játékosfrissítésekkel. Csak nincs pofájuk ezt csinálni, úgyhogy minimálisan kénytelenek belenyúkáln itt ott.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.