Az NVIDIA legújabb, 452.06-os Game Ready drivere optimalizálja a Microsoft Flight Simulator, a Total War Saga: Troy és a szeptember elején érkező Tony Hawk's Pro Skater 1+2 teljesítményét, emellett pedig egy igen érdekes fícsörrel támogatja meg a jelenleg bétastádiumban futó World of Warcraft: Shadowlands expanziót is.
Áprilisban már részletesebben is beszámoltunk arról, hogy a Blizzard már a Shadowlands korai változatában megágyazott a ray tracing és variable rate shading technológiáknak, ekkor azonban még csupán a DirectX sugárkövetéses rendszeréről esett szó, s arról is feltételes módban: elképzelhető volt, hogy a fejlesztők csupán future-proofing gyanánt helyezték el ezeket az opciókat, hiszen ennél az óriási játéknál igen gyakori eset, hogy egy korábban megszellőztetett feature csak évekkel később, vagy végső esetben soha nem élesedik a végleges produktumban.
Most azonban már teljesen biztosak lehetünk benne, hogy a világ legnépszerűbb MMORPG-je is támogatja majd a ray tracinget, élen az NVIDIA saját megoldásával. Egyelőre ugyan csak zárt bétában fut a Shadowlands korai változata, de a videokártyagyárosok a legújabb driverükkel már ide is elhozták az opciót, amivel minden eddiginél élethűbb árnyékokat varázsolhatunk a játékba. Hozzá kell tennünk ugyanis, hogy a játékban fellelhető sugárkövetés nem a számos egyéb játékban demózott tükröződési effektekre fekszik rá, hanem az árnyékok dinamikájára és mélységére.
Végszóként pedig érdemes megemlíteni, hogy az új driver nyolc új monitorral bővíti az NVIDIA G-Sync támogatását. A következő modellekre érvényes a frissítés:
- Acer XB273U GX
- Acer VG272 LV
- Acer XV272 LV
- Acer CP5271U V
- Acer X34 GS
- Asus PG329
- IO Data GC252UXm
- Lenovo Y25-25
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.