Nem csak, hogy kooperatív móddal bővül a Ghost of Tsushima, de szerencsére, amikor megjelenik a PlayStation 5, akkor gond nélkül folytathatjuk Jin Sakai kalandját az új gépen is. Ráadásul mindezt akár megduplázott framerate mellett.
Ezt pedig a játék a Game Boost opció bekapcsolásával tudja majd produkálni, ami PlayStation 4 Pro után PS5-ön is egy elérhető funkció lesz. A Sucker Punch nemrég tweetelte, hogy ennek segítségével akár 60 fps-sel is futhat majd a játék a Sony következő generációs gépén, illetve a készítők még azt is hozzáfűzték, hogy bár a töltési idők már a PlayStation 4-en is gyorsak voltak, de várjunk csak, amíg meglátjuk majd őket az új konzolon. Ebből arra következtetünk, hogy kvázi nem fogjuk "látni" őket az új konzolon. Valamint jó hír még, hogy a mentéseinket - pár másik cross-gen játékkal ellentétben - automatikusan átvihetjük majd PS4-ről PS5-re.
A képfrissítésre még visszatérve egy szó erejéig: érdemes megjegyezni - amit több kommentelő is kiszúrt -, hogy a fejlesztők az "up to" és nem a "locked 60 fps" kifejezést használták, amivel valószínűleg azt vetítik előre, hogy nem biztos, hogy mindig meglesz a kívánt érték.
De nem attól lesz jó egy játék, hogy AAA, pl. egy Rocket League vagy egy Cuphead sem AAA, mert nem került annyiba a fejlesztés, nem dolgoztak rajta annyian, nincs benne akkora mennyiségű munka, pénz.
Nevetséges amit a Sony művel.
Örülök, hogy végre kifizetted a tartozásod a diginek és újra itt vagy közöttünk :-)
Gondolkodjatok el ezen, vagy nem! A ti dolgotok.. Én kegyetlen minőségben tolom így a játékokat, És magasról tolok az eredeti fps-re....
Egy előző genes játék hát kurvára kiábrándító.....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.