McDonald még április végén hívta fel magára a figyelmet, amikor sikerült megoldania, hogy az eredetileg 30 fps-re korlátozott Bloodborne végre dupla képfrissítési sebességgel fusson. A megoldás még a Digital Foundry érdeklődését is felkeltette, akik később részletesen is elbeszélgettek McDonalddal, hogy miként tudta ezt megvalósítani.
Miután a Sony nagyban hallgat a korábban pletykált PC-s és/vagy PS5-ös verzióról, McDonald maga adná ki a jövőben a patchet.
"Azonnal kiadom a javítást a nagyközönségnek, amikor megjelenik a PlayStation 5, és a Sony tisztázta, hogy szeretne egy frissített Bloodborne-t kiadni az új gépre, vagy sem. A Sony iránt érzett tiszteletből persze meghagyom nekik, hogy első kézből ők adják a játékosok kezébe a Bloodborne-t ebben a formában."
Érdemes megjegyezni, hogy Lance McDonald modja tökéletesen csak a PS4 Prón futott, ahol a játék így is 720p-ről skálázta fel magát 1080p felbontásra - tehát a framerate oltárán be kellett áldozni valamennyit a látványvilágból. Arról nem is beszélve, hogy a mod működéséhez egy nem hivatalos kódot is futtatnunk kell a konzolon, amit általában nem szokott jó szemmel nézni a Sony.
Végezetül pedig McDonald szavaival zárnám a hírt: "Remélhetőleg a Bloodborne jövője fényes lesz a PlayStation Studios és a PlayStation 5 karjaiban, de ha mégsem, akkor is itt van ez a megoldás nekünk."
Ma meló van, de holnap a Guardian Apes-el kezdek móresre tanítom azt a szemtelen majmot.:)
https://www.gamestar.hu/hir/bloodborne-60-fps-mod-hack-277989.html
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.