A Stevivor számolt be róla, hogy az NBA 2K21-ben (is) megjelentek a meccsek közötti átugorhatatlan reklámok. Habár a termékelhelyezések a sportjátékok velejárói, itt jóval otrombább hirdetéseket kell lenyelniük a játékosoknak, az alábbi videón láthatjátok, ahogy a 2KTV adását nemes egyszerűséggel megszakítja egy Oculus Quest 2-reklám.
Nem kell ecsetelni, hogy miért bosszantja a játékosokat az ilyesmi: a NBA 2K21 egy teljes árú játék, aminél ez nem igazán szokott beleférni, arról nem is beszélve, hogy a kiadó már elrúgta néhányszor a pöttyöst a sorozat mikrotranzakciós modelljével. A hab a tortán, hogy a 2K csak a megjelenés és az első kritikák után, szép csendben élesítette a hirdetéseket.
Az NBA 2K-játékoknál egyébként már volt példa hasonlóra, legutóbb az NBA 2K19 kapcsán számoltunk be erről - ott csak a 2KTV kikapcsolásával lehetett kikerülni a reklámokat. Akkor annyiban jobb volt a helyzet, hogy a kiadó közel egy évvel a premiert követően hozta be a hirdetéseket.
Nemrég hasonló helyzetbe keveredett az EA is, miután az EA Sports UFC 4 meccsei között is reklámokat kellett nézegetniük a játékosoknak. A kiadó végül a közösség nyomására felhagyott ezzel az üzleti modellel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.