A Nightdive Studios és az Alcon Entertainment márciusban jelentette be, hogy hiába tűnt sokáig lehetetlennek a Westwood Blade Runnerének remasterelése, ők azért mégiscsak meg tudják csinálni. Szeptemberben prezentálták is, mit sikerült elérniük az átvezetők terén, ám azóta kiderült, hogy sokkal több dolguk van a játékkal, mint elsőre tűnt. Emiatt idén már nem is fogják megjelentetni.
Az egyik jelentős probléma a point & click játék eredeti forráskódjának hiánya – a Westwoodot felvásárló Electronic Arts ugyan talált idővel néhány hasznos, régi anyagot, de a Blade Runner, úgy tűnik, nincs köztük. Emiatt a Nightdive például az eredeti hangfelvételeket sem tudta megszerezni.
A másik nehézséget a karaktermodellek feldolgozása jelenti. Az 1997-es változatban nem animált modellekkel dolgoztak, hanem gyakorlatilag minden egyes frame-hez külön modell tartozik, ezeket váltogatta a játék. Stephen Kick, a csapat vezérigazgatója szerint ez azt jelenti, hogy a modellekből származó információ felét voltaképp el kell távolítani, hogy beleférjenek az új játékba. Utána pedig újra kell animálniuk a hiányzó részeket.
A probléma másik megoldása a Blade Runner alapoktól való remake-je lenne, de a Nightdive a remastert célozza, még akkor is, ha most több olyan módszert sem tudnak használni, mint tették azt korábbi munkáiknál.
Új megjelenési dátumunk még nincs a Blade Runner: Enhanced Editionhöz, de a tervek szerint PC-re, Xbox One-ra, PlayStation 4-re és Nintendo Switchre is meg fog jelenni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.