Játék-Oscart nyert a Gears of War

  • Írta: Daks
  • 2007. április 2.
  • Hír
Link másolása
Vörös szőnyeg és lelkes rajongók hada fogadta szerdán a videojátékok immáron koronázott királyát, az Xbox 360 legnépszerűbb játékát, a Gears of War-t.
Vörös szőnyeg és lelkes rajongók hada fogadta szerdán a videojátékok immáron koronázott királyát, az Xbox 360 legnépszerűbb játékát, a Gears of War-t.

Hivatalos sajtóközlemény: "Hamisítatlan Oscar Gála hangulatban zajlott az immáron hetedszerre megrendezett San-Francisco-i Játékfejlesztők Éves Díjkiosztója, ahol a nyerteseket programkód, grafika, újszerűség, megvalósítás és legjobb játékélmény kategóriák szerint rangsorolták. „Ez teljeséggel hihetetlen.” – mondta Cliff Bleszinski, miközben átvette a Gears of War-nak odaítélt „legjobb játék” díjat – „Mindnyájatokat nagyon szeretlek. És külön köszönet édesanyámnak, hogy belenyugodott ebbe az egész játékfejlesztős dologba.”

A Gears of War grafika és megvalósítás kategóriákban is zsebelt be díjakat. Az iparág egyéb nagy alakjai, köztük a „közismert játékok” atyjaként emlegetett, a Tetrist kifejlesztő Alexey Pajitnov, és a már veteránnak számító játékfejlesztő, egyben író, Greg Costikyan is kitüntetésben részesült. „Az idősebb kori játék nem gátolja a felnőtté válást, ugyanakkor felruház a tanulás képességével, ami napjaink folyton változó technológiákra épülő világában elengedhetetlen” - nyilatkozta Costikyan, miközben átvette a „Maverick” elismerést.

A legjobb stúdió díját az Iron Lore Entertainment kapta. „Évről évre lenyűgöz, hogy tagjaink mi mindent képesek ebből a művészeti ágból előcsalni.” – jegyezte meg Jason Della Rocca a Nemzetközi Játékfejlesztők Egyesületének elnöke.

Az ünnepség az 1998-ban, a játékfejlesztések ösztönzésére létrehozott IGF (Ninth Annual Independent Games Festival) díjkiosztójával kezdődött, ahol a saját erőforrásokból dolgozó fejlesztők munkáit értékelték.

A 20 ezer dolláros, Seumas McNally nagydíjat a Bit Blot kétszemélyes vállalkozás fejlesztése, az Aquaria víz alatti kalandjátéka nyerte el. Míg a szervezők a Játékfejlesztők Díjkiosztóját Oscar gálaként, addig az IGF-et a Sundance filmfesztivál játékipari verziójaként emlegették.

Az IGF bírái „a kiváló vizuális művészet” díjat az online szavazás eredményeként közönség díjnyertes Castle Crashers lövöldözős játéknak (The Behemoth fejlesztés) ítélték oda. A Samorost II (Amanita Design), mint legjobb webes játék részesült elismerésben, míg Howdy Bang!-jét technikai kivitelezéséért díjazták."
7.
7.
Shagy
hát nem azért de a stalker egy nagy rakás sz*r a gears of warhoz képest.erről ennyit:D!!Nem csodálom hogy oscart kapott

6.
6.
norbi85
Hajrá Gears of War !!!!
5.
5.
Utys
HunLancer: fáj valamid?



"pc-s grafika fanboyok"...legjobb. Mégis mi az amiben nagyon kiemelkedó a GoW......hát nem pont grafikában? Jééééé.
4.
4.
FNorberto
A GoW teljesen megérdemelte!Így már nehéz lesz méltó folytatást csinálni:D
3.
3.
djdonci02
Szerintem megérdemli az elismerést.Igaz hogy vannak jobb játékok de ebben valami megfogja az embert!!
2.
2.
Utys
HL2 is cső volt, még is eszetlen jó volt, ergó a lineáris játékmenet nem kizáró ok, arra nézve, hogy valami jó játék, vagy sem.
1.
1.
Daks
névtelen, te se sokat jatszhattal vele
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...