„Biztosítanunk kell, hogy elérhetővé tegyük a franchise-ainkat a létező több milliárd mobilkészüléken” – fejtette ki Daniel Alegre, az Activision Blizzard elnöke és operatív igazgatója az október végi befektetői konferencián.
Ez hatalmas és fontos lehetőség a számukra, mondta, ezért kiemelten fektetnek be abba, hogy idővel minden általuk gondozott játéksorozat megjelenjen mobilokon is. Erről a hozzáállásról már a nyáron is hallottunk, most ismét megerősítést nyert.
Az idén februárban adott pénzügyi jelentésből tudjuk, hogy az Activision nem a levegőbe beszél: a mobilos részleg tavaly 2,2 milliárd dolláros bevételt termelt, amivel a cég legtöbb pénzt hozó szegmense lett.
A Call of Duty: Mobile jó modellje lehet a későbbi mobiljátékoknak, ez egyébként nemrég érte el a 300 milliomodik letöltést. Az Activision következő mobilos dobása a Crash Bandicoot: On the Run!, illetve a híres-hírhedt Diablo: Immortalt is várhatjuk - meg ezek alapján nagyjából bármit, ami az Activision ernyője alá tartozik.
Sok sok millióan, gyerekektől minimum az ötvenes korosztályig. Hatalmas piac.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.