Deacon St. John posztapokaliptikus kalandját, bármennyire is szórakoztató volt az, sosem nevezhettük a PlayStation 4 legstabilabb játékának. Időnként bizony megesett, hogy a framerate megingott, ami persze egy nyílt világú, többszáz zombit renderelő programnál talán nem is olyan meglepő. Igen ám, de nyakunkon az új hardver, ennek következtében pedig a Days Gone motoros túrái is sokkal zökkenőmentesebbek lesznek.
A Bend Studio Twitteren számolt be arról, hogy mire számíthatunk, amikor elsőként elindítjuk a Days Gone-t a vadiúj konzolunkon. Miután PS4-ről áthoztuk a mentéseinket PlayStation 5-re, 60 fps-t célzó sebesség és dinamikus 4K felbontás vár majd ránk. Elképzelhető tehát, hogy a sziklaszilárd 4K/60 fps-es kombóval még a PS5-nek is meggyűlik a baja helyenként, az azonban biztos, hogy a PlayStation 4-es élményhez képest komoly minőségi ugrásra számíthatunk.
Egy sztorialapú csőjátéktól pedig pont azt várom, hogy ne legyen 20 óránál több, mert annak a stílusnak nem áll jól a zsíros szavatosság. A játékmenet egy idő után monotonná válhat. Ugyanez az fps-eknél. Természetesen itt is akadhatnak kivételek, de ha pl az UC, RE vagy Max Payne-ről van szó, akkor azok szavatossága, sztori és gameplay adagolása pont tökéletesen van eltalálva!
Ilyen kijelentéseket ne tegyél, mert pont az ilyen vélemények miatt lesz majd minden openworld, önismétlő, időhúzós szar. Aztán akkor meg az lesz a baj," hogy minden játék openworld akar lenni, hogy kinyújtsák a játékidőt, pedig, ha rövidebb lett volna.... "
Amúgy nem tudom mi bajod van azzal, ha csak egyféleképpen lehet megmászni valamit és csak egy irányba mehetsz. Szerintem az is van olyan elegáns megoldás, mint a mai ow játékok, ahol mehetsz ide oda, de aztán úgyis ugyanott kötsz ki, a küldinél. De mindegy én elfogadom, hogy az a felállás neked jobban tetszik, de te meg fogadd el, hogy vannak emberek, akik nem azzal akarják elbaszni azt 2-3 órát, amit naponta játszásra szánnak, hogy ténferegnek egy világban és gyüjtögetnek meg kraftolgatnak....
Számomra, ami a minőséget illeti, kevés játék közelítette meg a GoW szintjét, de hangulatban viszont sok címmel ugyanolyan jót szórakoztam ebben a generációban is.
Nincs több kérdésem.
Multiplatform címként egy örök és maradandó élmény lett volna mindenkinek, de így hogy csak erre az egy konzolra jelent meg, sajnos megbukott mert a sony féle analfabéta játékmenetnél sokkal többet kínált, amire a csőfolyosós, mindentaszádbarágok sony ex prostik egyszerűen nem tudtak megfelelni, mint játékos.
Emlékszem, hogy amikor jött a GTA3 hihetetlen volt, hogy nyilt világ.
Emlékszem, amikor a Matrixot néztük és jött a Max Payne, mennyire csodálkoztunk, hogy meg van oldva egy játékban a bullet time.
Emlékszem a Half Life 2-re amikor a víz/fizika effekt promó videóit lestük (no meg a görögdinnye szétlövését "az megvan?") mennyire hihetetlennek tűnt. Na ebben a horda megalkotása is kb ilyen.
Járnak enni, inni, aludni. Napszaktól függően, ha kiismered a térképet, akkor tudod hol keresd őket. A gyűjtögetés nem madártoll, hanem tényleg érdekes képeslapokat olvasgatni és sorolhatnám még.
Sok ow játékkal játszottam, sok zombissal vagy posztapokkal, de ez a játék mindent visz.
Persze ha a következő részben csak W-t lehet nyomni és előrefelé menni, akkor a felsőbbrendű sony tulajoknak is fog tetszetni és a világ legjobb exkluzívjai közé fog bekerülni, mint a GoW (ahol még ugrani sem lehet de persze magyarázat= nem is kell) vagy az Uncharted ahol választásod nincs merre mész, mert egy kibeba.... hegyre csak egy féleképp, 13 kiszögelésen tudsz felmászni. Na ezek a gém of dö jör játékok xDDDDDDD
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.