Először a Take-Two pénzügyi helyzetjelentésében hallottunk róla, később pedig a fejlesztők is megerősítették, hogy csak 2022-ben láthat napvilágot a Kerbal Space Program 2.
A hányatott sorsú játékot még 2019-ben jelentették be, és eredetileg úgy volt, hogy 2020 márciusában meg is jelenik. Először aztán a kiadó 2021-es üzleti évére, majd a 2021-es naptári év őszére halasztották el a játékot - ebből lett végül 2022. Érdemes megjegyezni, hogy eközben a projektet elvették a Star Theory Games fejlesztőcsapatától, és egy, a Take-Two leánya, a Private Division alá tartozó fejlesztőcsapatnak adták azt.
A Take-Two egyébként egészen jó számokról adott hírt, a bevétele mindössze 2 százalékkal csökkent, és így 841,1 millió dollár volt a negyedévben, míg a nyeresége 86 cent volt részvényenként, ami 37 százalékos növekedés. Habár az ilyen adatok láttán még nem szokás elájulni, érdemes megjegyezni, hogy a tavalyi év hasonló időszakában rajtolt el a Borderlands 3, amiből három nap alatt ötmillió példányt szállítottak le, az a negyedév tehát nagyon erős volt.
Ezzel szemben most a kiadó leginkább a szokásos sportjátékait és slágercímeit tudta csak felvonultatni. Az NBA-játékok különösen jól pörögtek, az idei rész már most ötmillió példány kiszállításánál tart, és az ígéretesnek tűnő next-gen kiadás még csak most érkezik. Ezenkívül a PGA Tour 2K21 tudott felmutatni egy-, és a Mafia: Definitive Edition kétmillió kópiát, míg a WWE 2K Battlegroundsról mindössze annyit tudtunk meg, hogy "várakozásokon felül teljesített".
A Rockstar játékai továbbra is remekül szerepelnek, a Grand Theft Auto V 135, a Red Dead Redemption II 34 millió leszállított példánynál jár, és képzelhetitek, hogy mennyi pénzt kaszál a cég az online szegmensükkel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.