A Motive Studio újra és újra leszögezte, hogy a Star Wars: Squadrons nem szolgáltatástípusú játék lesz: azzal kell beérnünk, ami megjelenéskor a játékban van. Aztán az új The Mandalorian-évadra készülve mégiscsak bekerült néhány kozmetikai elem a játékba, bár nyilván ezt hatalmas tartalmi frissítésnek senki nem nevezné. A novemberi és a decemberi update-et azonban már annál inkább.
A november 25-én befutó frissítés például egy új pályával bővíti a multiplayer repertoárját. Fostar Havent a kampányból emelik és dolgozzák át, hogy mind Dogfight, mind Fleet Battle módban működjön. Emellé különböző kiegészítőeszközöket is kapnak az űrhajók: a vadászok is használhatnak iontorpedókat, míg a bombázók hozzáférnek a pajzstörő torpedókhoz, a támogató hajóosztály pedig antianyagrakétákkal erősödik.
A decemberi frissítés azonban még nagyobbat szól: két közkedvelt járművel bővül a köztársaságiak, illetve a birodalmiak gépparkja. Előbbiek az Y-szárnyú helyett a giroszkópos fülkével felszerelt B-szárnyúval is repülhetnek majd, míg az utóbbiak a TIE Fighter helyett választhatják a pajzzsal és három szettnyi turbólézerrel felszerelt TIE Defendert.
A Motive elmondása szerint mindkét jármű a rajongók kívánságára kerül be a játékba, a csapat hálája jeléül, amiért olyan hihetetlen támogatást mutattak iránta. Az új űrhajók nem lesznek felsőbbrendűek típustársaiknál, szimplán más szituációkban és játékstílusban hasznosak.
A Star Wars: Squadrons PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re jelent meg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.