Múlt héten szépen csendben frissült az xboxos Call of Duty: Modern Warfare és a Warzone, amelyek Xbox Series X-en akár 120 fps-sel játszhatók - azonban PS5-ön maradt a 60 képkocka per másodperc. Hamarosan pedig a Rocket League is megkapja ugyanezt a frissítést Xbox Series X/S-en, viszont a Sony next-gen konzolja ismét csak kimarad a képfrissítés-tuningból.
A Psyonix nem szándékosan akar keresztbe tenni a PS5-tulajdonosoknak, csak elmondásuk szerint míg a Microsoft konzoljain egy apró frissítéssel megtudják oldani a fps-duplázást, addig a Sony oldalán egy natív portra lenne szükség ehhez.
A Eurogamer ezek után gyorsan kikérte a Digital Foundry fejesének, Richard Leadbetternek a véleményét, aki elmondta, hogy a Microsoft már az Xbox One esetében is támogatta a VRR-t (Variable Refresh Rate), így megvoltak az alappillérek ahhoz, hogy a következő generációs konzoljaik rendesen kihasználják ezt a technológiát. Ezzel szemben a Sony egyelőre limitálja a 120 fps támogatását a PlayStation 5-ös címekre. Amennyiben tehát nem kapnak külön figyelmet a PS4-es játékok, azok maradnak az eredeti képfrissítésükön, még akkor is, ha a hardver ennél jóval többre is képes lenne.
A konzolunk szép grafikával, 4K felbontással és 120fps-sel is képes futni.
Ön ezen opciók közül kettőt választhat.
De viccet félre téve a 60 legyen a stabil, már az is nagy előrelépés lesz az előzőekhez képest mindegyik konzolon.
De amúgy sem tudom, hogy mi ez a 120 fps mizéria, hiszen, mint tudjuk a képkocka lépcső nem a 120-ra, hanem a 144-re lépett pár éve.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.