A CD Projekt RED két nagyobb patchet ígért be a Cyberpunk 2077-hez az év elejére, ezek közül az első pedig be is futott a minap: az 1.1-es frissítés már elérhető PC-n, konzolokon és a Stadián is, a beszámolók szerint 6-9 GB-ot nyom a steames, 1,1 GB-ot a GOG-os és durván 16 GB-ot a konzolos verzió - igaz, a GOG-kiadás például 70 GB helyet igényel ideiglenesen a telepítéshez.
Az 1.1-es patch számos hibát elhárít, általában véve javítja a memóriahasználatot, és nagyobb stabilitást ígér, szóval összességében tisztább és szárazabb élményre számíthatnak ezentúl a Cyberpunk 2077 játékosai. A frissítés emellett arra is hivatott, hogy lefektesse az alapokat a jövőben érkező frissítések, így a februárra ígért és a fejlesztők által még jelentősebbnek nevezett 1.2-es javítócsomag előtt is.
Ezzel párhuzamosan befutott a SuperData elemzése, amely szerint csak decemberben 10,2 millió példányt adtak el digitálisan a játékból, ilyen látványos nyitányra pedig még sosem volt példa a játékiparban. Noha az elemzők szerint ebben a számban a visszaváltott példányok is szerepelnek, állítják, hogy ezek nincsenek számottevő hatással a végeredményre. A digitálisan eladott példányok 80 százalékát egyébként a PC-s verzió tette ki, amiben persze az is közrejátszott, hogy a PlayStation Store-ból egy ideje már nem lehet beszerezni a játékot.
Erre a játékra meg rárepült a gta-n nevelkedett konzolgeneráció és túl komplikált nekik, úgyhogy tolják a hisztit (lásd hülyegyerek aki refund után az MS-t szidta mert eltűnt az xbox-áról a játék)...
https://www.gog.com/forum/cyberpunk_2077/language_settings_not_saved
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.