Most, hogy kiörömködtük magunkat a Resident Evil: Village látnivalóin, következzen némi pletykálkodás a Resident Evil 4 remake-je kapcsán: a VGC, amely eredetileg is megszellőztette a felújított kiadás készültét, most arról számolt be, hogy a munkálatokat részben újra kellett kezdeni, így könnyen meglehet, hogy csak 2023-ban látunk belőle valamit.
A hivatalosan még meg nem erősített projekten az oszakai M-Two csapata dolgozott 2018 óta, amely már a Resident Evil 3 munkálataiban is részt vett afféle felvezetésként a Resident Evil 4 előtt: a stúdióról nem sokat tudunk, de állítólag részint a Capcom alapította, több korábbi Platinum Games-munkatársat is felvonultat, sőt a vezetője is a volt platinumos Tatsuya Minami.
A hírek szerint azonban időközben a stúdiót alaposan háttérbe szorította a Capcom, méghozzá a jó öreg kreatív nézeteltérések miatt: úgy tudni, az M-Two a Resident Evil 3 kritikái miatt sokkal jobban ragaszkodott volna az eredeti Resident Evil 4-hez a felújítás során, míg a Capcom alapvetően egy olyan projektben gondolkodik, amit a 2005-ös játék csak inspirál, de egyébként saját sztorielemeket, helyszíneket és funkciókat is felvonultat.
A fejlesztést így végül a Capcom saját csapata, a Resident Evil- és a Devil May Cry-játékokért is felelős Division 1 vette át, a munkálatokat pedig részben újra kellett kezdeni, ezért könnyen lehet, hogy az eredetileg pletykált 2022-es megjelenés nem jön össze, és csak 2023-ban látunk belőle valamit.
A VGC szerint egyébként az ilyesmi nem példa nélküli a Capcomnál, már az előző két remake-nél is előfordult hasonló.
Ezzel nem zárom ki, hogy akár jó is lehet az új játék, de a Remake 3 féle átverés óta azért elővigyázatos vagyok. Azt a játékot a Capcom vezetése saját magának készítette a tapasztalt, CoD 4-en felnövő, az íróasztal körül ugráló játékipari megváltók tanácsai alapján. Mondjuk nekik biztos tetszett is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.