A nem túl zökkenőmentes rajt után tavaly decemberben több új régióban - köztük Magyarországon is - elrajtolt a Google Stadia, de sajnos továbbra sem a játékstreamelős szolgáltatás diadalmenetéről érkeznek a legfrissebb hírek.
A Kotaku írta meg nemrég, majd a Google is megerősítette, hogy a cég mind a montreali, mind a Los Angeles-i fejlesztőstúdióját bezárja, és ezzel párhuzamosan számos készülőfélben lévő projektet leállítottak, így a Stadia-exkluzív játékok bemutatkozásának lehetősége igencsak vékony jégre lépett. A stúdiók bezárása nagyjából 150 dolgozót érint, akiket igyekszik a Google házon belül új munkakörökben elhelyezni, azonban a korábban a Ubisoftnál és az EA-nél producerként tevékenykedő Jade Raymond véglegesen távozik a cégtől.
Ami magát a Stadiát, mint szolgáltatást illeti, egyelőre nem tervez változtatásokat a Google, viszont úgy tűnik, a játékfejlesztésről hamar lemondott a cég. Könnyen lehet, hogy az ott dolgozók nem is bánjak ezt annyira, ugyanis egy közeli forrás a következőt nyilatkozta a Kotakunak: "A Google egy szörnyű hely volt a játékfejlesztésre - nagyjából olyan, mint az Amazon, csak jóval kevesebb erőforrással."
A többit felesleges erőltetni. Az OnLive is ezzel próbálkozott meg is szűntek.
Nem elég, hogy fogalmad sincs miről van szó, de még világgá is kürtölöd XD
Stadia meg más kérdés bukta mert rosszul mérték fel a piacot és rendkívül rosszul kommunikálták a játék iparban egyébként nehéz kezdőnek lenni ez mindig is így volt nekünk meg addig jó még sokan próbálkoznak valami újjal. Sokan Switchre is azt mondtták emlékszem hogy NINTENDO lehúzhatja a rolót... és a WiiU "bukta " tapasztalataiból összerakták azt aminek a Wii U nak lennie kellett volna. (Jelezném, hogy a Switch ez is vette a nintendó nem is nintendó fejlesztés pffej :D )
Érthető egyébként, a játékfejlesztés nem az ő terepük. Egyszerűbb (nem jobb), ha exkluzivitást vesznek készülő játékoknak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.