Lassan már több mint 11 éve annak, hogy a Konami és az Atomic Games bejelentette PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra a valós eseményeket feldolgozó Six Days in Fallujah-t, azonban megosztó témája miatt heteken belül támadni kezdték a játékot, és végül a Konami lelőtte a fejlesztést. Most, hogy már egy évtized után lehűltek a kedélyek, a Highwire Games és a Victura elérkezettnek látta az időt, hogy leporolja a projektet.
A játék alapkoncepciója nem változott az évek alatt: az iraki háború egyik legvéresebb összecsapását dolgozza fel a Six Days in Fallujah, méghozzá egykori katonák és civilek beszámolóinak a segítségével. Az előzetes alapján a lövöldözés mellett nagy hangsúly lesz a realizmuson és a taktikázáson is.
A fejlesztés meglehetősen jó kezekben van, hiszen a stúdió olyan veterán fejlesztőkkel büszkélkedhet, akik még az eredeti Halo-, illetve a Destiny-játékokon is dolgoztak. Az említett két címnek az ismeretében pedig nem is annyira meglepő, hogy a játék zenéjét Marty O’Donnell komponálja.
Pontos megjelenési dátumot nem kaptunk, de ha minden jól megy, akkor még az idén megjelenik a játék PC-re és konzolokra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.