Abban valószínűleg mindannyian egyetértünk, hogy a The Last of Us: Part II karakterei elképesztő részletességgel voltak kidolgozva és leanimálva, de azt is sejthetjük, hogy egyáltalán nem triviális ilyesmivel előrukkolni - az ehhez szükséges erőforrás csak a legnagyobb stúdióknak adatik meg.
Ezen a területen segítené ki a kisebb fejlesztőket az Epic Games, amely a minap bemutatta a MetaHuman Creatort. Ez az Unreal Engine kiegészítőalkalmazása, amely bárki számára lehetővé teszi, hogy a lehető legjobb minőségben, ráadásul meglehetősen gyorsan szállítson karaktermodelleket a játékába. Vagyis az Epic megint szabadságharcol: a célja az, hogy a kisebb fejlesztők is tartani tudják a tempót a technológiával, és a lehető legtöbbet hozhassák ki a mai vasakból - csak használjanak Unreal Engine-t, ennyi az elvárás mindössze.
A MetaHuman Creator egy felhőalapú, Pixel Streaming-támogatással felvértezett böngészős alkalmazás, és mindenféle programozói tudás nélkül, nagyjából úgy szobrászkodhatnak benne a fejlesztők grafikusai, ahogy a játékosok teszik bármelyik szerepjátékban vagy sportjátékban. A folyamat végén a karakter importálható az Unreal Engine-be, ahol igény szerint még jobban testreszabható - a részletesség szintje pedig szintén állítható, hiszen nem mindegyik célplatform bírja el azt a látványt, ami a videókban is látható.
A MetaHuman Creator tehát egy hasznos kiegészítőnek tűnik, de azt is érdemes megjegyezni, hogy a részletesség nem minden: a The Last of Usban a színészi játék, illetve a motion capture is rengeteget hozzátesz az élményhez, ezt pedig az Epic nem tudja pótolni a fejlesztők helyett.
A MetaHuman Creator egyébként még csak most bontogatja a szárnyait, a fejlesztők egyelőre néhány előre beállított arc módosításával szórakozhatnak. Az Epic folyamatosan fejleszti az eszközt, többek között szeretné, ha gyerekeket is lehetne majd modellezni vele.
Nem sok van már hátra a 100%-hoz
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.