A múlt hónapban a semmiből jött a bejelentés, hogy a Highwire Games és a Victura felélesztik a Konami korábban már eltörölt Six Days in Fallujah projektjét. Már a bemutatkozó videóban is láthatunk egy jó pár gameplay felvételt az alkotásról, de most egy jóval hosszabb videóban izgulhatjuk végig a taktikus lövöldözést:
A készítők külön kiemelték, hogy az FPS egyik legizgalmasabb újdonságai a véletlenszerűen generált pályák lesznek, amiknek köszönhetően nem csak minden ajtóberúgásnál fog más elrendezésű szoba fogadni, de a város felépítése is minden alkalommal máshogy alakul majd. A fejlesztők ezzel a módszerrel szerették volna érzékeltetni a bizonytalanság és kiszolgáltatottság érzését, amit a katonáknak át kell élniük egy-egy bevetés alatt.
A Six Days in Fallujah még nem rendelkezik pontos megjelenési dátummal, illetve platformlistával, de a tervek szerint még az idén megjelenhet PC-re és konzolokra.
Félre ne érts, nem vagy sztár csak szeretném ha végre az oldal megszabadulna tőled és természetesen a tagok is.
Indie, fapados de asszem az ilyen
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.