Már 2021 második negyedévében megvásárolhatóak lesznek a nagyobb elektronikai áruházak kínálatában az LG gram prémium notebookjai, amely egyben egy új termékkategória hazai bevezetését jelenti a vállalat történetében. Az LG ezzel Magyarországon kifejezetten a felső kategóriás üzleti laptopok szegmensét célozza az akár egész napos üzemidejű, alig 1 kilogrammos, nagy kijelzős — köztük 16 és 17 hüvelykes képátlójú — termékeivel.
A lépés legfőbb okát nem nehéz kitalálni. Ahogy arra a sajtóközlemény is egyértelműen rávilágít, a hazai piacon az elmúlt egy évben tapasztalt, a home office térnyerése miatt megnövekedett vásárlói érdeklődés komoly szerepet játszott abban, hogy az LG végül az új termékcsoport magyarországi bevezetése mellett döntött.
Okostelefonok helyett notebookok? További részletek a HWSW cikkében!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.