Október 1-jén jelenik meg a FIFA 22, a játék PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re és Stadiára érkezik, illetve készül belőle Switch-verzió is, de a Nintendo-hívőknek szokás szerint a Legacy Editionnel kell beérniük. Az Ultimate Edition konzolokon 100, PC-n pedig 80 dollárt kóstál majd, ez egyebek mellett korai hozzáférést és ingyenes next-gen frissítést biztosít a játékosoknak - bizony, a Dual Entitlement idén már csak a gyűjtői kiadás vásárlóinak jár.
Az Electronic Arts közzétette az első előzetest is a játékból, amelyben az idei epizód legnagyobb újítása, a next-gen és Stadia-exkluzív HyperMotion technológia kapta a főszerepet. Ennek lényege, hogy a készítők a szokásostól eltérően, egyszerre huszonkét játékossal csinálták végig a motion capture-t, így lényegében éles meccseket rögzíthettek, a rendelkezésre álló anyagokat és információkat pedig gépi tanulás segítségével fűzték bele a játék motorjába, ami minden korábbinál valósághűbb játékélményt ígér állítólag.
A már jól ismert játékmódok visszatérnek, de némi finomhangolásra mindenhol számíthatunk majd: ezúttal sokkal jobban kijönnek majd a különböző posztokon játszó játékosok személyiségjegyei, újraírták a kapusok alatt dolgozó mechanikákat, javítottak a VOLTA játékmenetén, és bemutatkozik a FIFA Ultimate Team Heroes is, amely azokat a pillanatokat hivatott megidézni a játékon belül, amelyek a klasszisokat legendássá tették - bármit is jelentsen ez.
A játékkal kapcsolatos további részleteket augusztusra ígérte az EA.
Az, hogy a Fifa mint videójáték minden évben sikeres, az is ebben rejlik, a rajongók az aktuális, a valóságnak megfelelő csapat összeállításokkal, mez (stb.) kinézettel akarnak játszani, enélkül nem lenne sikeres a sorozat. Viszont ezért rendesen csengetni is kell a kluboknak.
A birkákból èlnek ahogy az EA is!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.