A Ninja Theory 2017-ben hozta el nekünk Senua első kalandját a Hellblade: Senua's Sacrifice képében, amelyet már 6,3 millió játékos tudhat a magáénak. Míg a folytatásra várunk (aminek egyébként jól halad a fejlesztése), az újgenerációs Xbox-konzolok tulajdonosainak lehetősége nyílik kicsinosított formában is átélni a pszichózisos kelta lány történetét, hiszen tegnap megjelent a next-gen update.
Az update az általános gyakorlathoz híven ingyenesen jár azoknak, akik Xbox One-on már rendelkeznek a játékkal. Az újgenerációs változat többféle grafikai módot is lehetővé tesz: akár Xbox Series X-szel, akár Series S-szel játsszunk, a ray tracing csakis az Enriched módban válik elérhetővé, ami 30 fps-t tud biztosítani.
Series X-en választhatunk a Performance mód (1080p/120 Hz) és a Resolution mód (4K/60 fps) között, míg ugyanezen beállítások a kistestvéren 60 fps-sel futó Full HD felbontást, illetve 30 fps-sel futó 1440p-s felbontást jelentenek.
A fejlesztők elmondása szerint más konzolokra jelenleg nincs tervben hasonló next-gen update, de PC-re várható, igaz, ennek a megjelenési dátumát nem árulták el. A fejlesztésbe a Switch-változatért is felelős QLOC is besegít, így a Hellblade II munkálatait a feljavított kiadások nem hátráltatják.
De abban egyetértek,hogy a megjelenési árat nem érik meg.A régi Ubi játékokért még szívesen adtam pénzt,mert minőségiek voltak,de mostanra nagyon elmentek abba az irányba,hogy minél több lóvét keressenek és lehetőleg ne nagyon kelljen fejleszteni,vagy hozzányúlni a játékhoz.
Az AC széria szerintem egy jó példa,mert azt majdnem kinyírták,aztán most megint ugyanaz a copy-paste megy.
Pár hete kölcsön kaptam a FC5-öt,de egyszerűen nem visz rá a lélek,hogy kijátszam.Nem csak a monotonitása miatt,hanem mert maga a lövöldözés egy rakás szar benne.Például 2 tárat beleeresztek a lángszórós faszi fejébe és nem döglik meg.
Te, amikor tegnap kiszívtad a vérem azzal, hogy az autók nem lassulnak a füvön, akkor azon gondolkodtam, hogy miért nem jött senki azt mondani, hogy mi egy személy vagyunk több álnéven? Csak kérdem? :) lol
Gondolom azóta az openworld mániájuknak hála ez még jobban lecsökkent.
Legtöbb játékos minden csillogó takonyra rácsap, aztán addig tolja amíg ki nem jön a következő.
Resi 3-at végigvitte 57,6% (nekem nincs meg, mert fos a játék)
Metro Exodus végigvárni a tea parti dumálást: 5,8%
Metro Exodus pozitív befejezés: 5,9%
Resi 8 végigvitel: 68%
Wicser 2 végigvitel 22,9%
Stb... lehetne még nézni, de nem is az, hogy elszomorító, hanem felveti a kérdést, hogy mi volt a cél ezen játékok játszásakor és megvásárlásánál...?
Hiába ezer gyűjtenivaló, kaptafa mellékes, kamu fejlesztés meg acsi meg minden, ha ugyan azt kell csinálni, akkor unalmas lesz. A legrosszabb, amikor ezek nélkül a sztorit sem lehet tovább játszani. Most teszem azt, az én egyik kedvencem a Deus Ex Human Revolution. Az egy 40-50 órás játék, tehát legyen 45. Ami a játékban van az arra az időre, főleg első végigjátszásra tényleg leköt és örömmel játszod. De aki végigvitte, az tudja, hogy ha csak 10 órával lett volna hosszabb, akkor már nyögvenyelőssé vált volna. Ki lehetett volna tölteni Ubi fos dolgokkal, meg gyűjtenivalókkal, de a sztori és a játékmenet nem köti le az embert ennél a 45 óránál tovább. Ezt a fejlesztők is tudták, nagyon helyesen. Ugyan úgy, mint pl a Resi Village, ami cirka 10-12 órás és annyi van benne, hogy arra az időre leköt.
Azzal a játékstílussal, mint a Days Gone és barátai az a legnagyobb baj, hogy a legtöbb ow játékot arra a sémára húzzák fel és sokszor az lesz benne 100 órán át, ami az első 1 órában volt. Aztán a 100 órából 10 óra a sztori, a többi meg holt unalmas nulla, vagy mellékes alibi+töltelék tartalom. Ha pl 20 órás lenne a DG, DA:I, stb, akkor lehetne szerintem is jó játék, viszont szerintem nincs olyan jó játék, amit annyira unsz közben, hogy fél év alatt nyögöd végig. No az ilyeneket én is félbehagyom, már ha egyáltalán elkezdem. Két féle gamer van. Az egyik leginkább csak azokat a címeket szereti, amiknek nincs értelmük, a másik inkább azokat, aminek van. Na most egy ilyen mostani ow játék mind a kettőnek meg akar felelni és nem is jók ezért a játékosok nagy részének.
Inkább végig szenvedhetik... dög unalmas sz@r!
Talán ebben az is közrejátszhat, h a játékipar ma már nem tud túl sok újat felmutatni, nagyon sok az egy kaptafa játékmechanika, a játékbeli küldetések java is elég ötlettelen, a sztoriról nem is beszélve. Nálam nem sok játék tudja fenntartani huzamosabb ideig az érdeklődésemet.
Mindegy is, folyamatosan filllérekért osztogatták, aki akarta, már végigvitte. Egyébként pedig megjelenéskor is gyönyörűek voltak a fényeffektek és tükröződések, a vízparti részen többször is csak ámultam-bámultam.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.