A Halo Infinite zárt technikai alfája csupa pozitív visszhangot keltett a rajongók körében, tavaly nyáron azonban nem mindenki volt ilyen optimista a játékkal kapcsolatban. A 2020-as E3-on levetített gameplay a nyílt világú kampányt mutatta be, a látottak alapján azonban sokan úgy vélték, hogy kiforratlannak és kifejezetten csúnyácskának fest a játék - ugye mindenkinek megvan Craig, a Brute? Ennek eredményeképp Master Chief legújabb kalandját egy teljes évvel elhalasztották, a 343 Industries pedig láthatóan ponyvát húzott az egyjátékos porcióra - idén nyáron jobbára csak a többjátékos módot és annak egy előre renderelt intróját láthattuk.
De miért is történt mindez? Nos, Joseph Staten, a Halo Infinite kreatív fejese szerint azért, hogy zavartalan maradhasson a fejlesztés. A Halo Waypoint legutóbbi blogbejegyzésében Staten egy repülőgép landolásához hasonlította a fejlesztés jelenlegi szakaszát - egy olyan kritikus fázisként hivatkozott rá, amely során teljes összpontosításra van szükség.
Nyilvánvaló, hogy az elégedetlen közösség olykor kifejezetten durva megnyilvánulásai könnyen ki tudják zökkenteni a fejlesztőket a nyugodt ritmusukból, Staten azonban elsősorban a marketingcélra gyártott videóanyagokra célzott a magyarázatával. Az úriember szerint meglepően sok munkával jár egy igényes gameplay-bemutató vagy egy sztorielőzetes elkészítése, a csapat pedig inkább az utolsó simításokra és bugjavításokra szánja a szabad erőforrásait. Mi azért mégis reméljük, hogy a premier előtt láthatjuk még mozgásban az egyjátékos kampányt.
A Halo Infinite december 8-án érkezik PC-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re. Ezen a napon elérhető lesz a sztorimód és az ingyenes multiplayer, a co-op kampány és a Forge azonban csak a későbbi frissítésekkel érkezik a játékhoz.
Nekem is első dolgom volt kipróbálás után szétkapni a notebook hűtőt, hogy levagdossam a szivárványos ledfénysor kábeleit...
Nem dobálóztam, megértem az MS üzletpolitkáját, csak azt mondtam hogy ha van gamer PC, akkor ha akar mellé konzolt valaki , akkor a többségnek jobb választás a PS vagy a Switch játékok szempontjából. Persze ez is egyéni preferencia kérdése, nekem valószínűleg egy gamer PC mellett egyáltalan nem lenne konzolom. Neotechtr
meg vett SS-t a PC mellé, mondjuk más helyiségben játszani....
"Szerintem a mostani HW árak miatt van értelme a boxnak"
Amúgy egyáltalán nem erről beszéltem. Nekem is ezért van konzol, van céges gépem ( nem gamer ) egy másikat ilyen hw árak mellett pénzkidobásnak érzem.
Talán azért mert nem lesz nagy durranás, és inkább a multira hegyezik ki ezt a telibeszart játékot? :)
Mindig dobálózik mindenki ezzel a "de jön pc-re is,akkor nem exkluzív",de szerintem főleg ebben az országban mondhatni privilégium ha futja egy fasza gamer pc-re.
Amúgy a kínai bóvlival nem csak a Sony-ra gondoltam,hanem úgy en bloc az egész gamer hw iparra,hogy konkrétan hülyének vannak nézve a gamerek.Beleraknak egy filléres szutyok ledet mindenbe és rányomják a gamer plecsnit és máris jóval drágábban adják ugyanazt a szart,ami led nélkül mondjuk 6-8 ezerrel olcsóbb.Amikor még foglalkoztam a pc-vel 10-11 ezer volt a proci hűtő,ugyanez a hűtő rgb kiadásban a duplája.
Na, ez meg a full óvoda. ( persze mindkét oldalon megvan ez az ostoba szélsőséges megnyilvánulás )
Next-gen még nincs egyik se.De a One még jó pár évig jó lesz az ősz után érkező xcloud támogatás miatt,a ps4-em meg marad porfogó.Hozzáteszem,hogy sokat nem fog változni,mert utoljára akkor kapcsoltam be,amikor ingyen volt a Ratchet and Clank és akkor is csak letöltöttem a játékot.
Ms-ot savazzák állandóan,de Ps oldalon a Psnow mai napig ugyan annyira van támogatva,a store egy szutyok konkrétan majdnem egész Európában.Ráadásul a régiózár még mindig ott van.Elköltözöl máshova és regisztrálj új fiókot,mert képtelenek a profil migrálásra.Olyan mint a kínai bóvli,világít,zenél,plusz még sokat is fizethetsz ugyanazért a szarért amihez a másiknál bagóért hozzájutsz.Ráadásul már a Sony is ráállt a pc piacra lásd Days Gone,HZD,Death stranding.De ugye az ps és az exkluzív.
Tessék: akkor neki minden generációs minden szoni + micro gép volt egyszerre, ami akkoriban jó volt, mert voltak olyan exek rá, amik PC-re is... de bezzeg most a GP idején már nincs neki box, mert nincs értelme sem és nincsenek exek sem?
Na ne nevettess már. Az oké, hogy ő hülyét csinál magából, de ő tépett is egy sorszámot a 13-asban. Neked viszont nem kellett volna feltétlenül mindkettőnk kommentjei mellett elbeszélve magadat is belevenni, mert a témához egy betüt sem szóltál.
Szerintem a mostani alkatrészárak mellett pc-t nem éri meg venni.
Mondjuk a felsorolásod elég vicces.A PGR jó volt valóban.De a Kameo,meg a Blinx például tucatszar játékok voltak a maguk idején is.
Igazából alapvetően azt lehet mondani, hogy aki érti a csőjáték és az open world közötti tech különbséget, az tudja, hogy miért lett olyan az ow Halo, mint egy ow játék. A 2005-ös Quake 4 is brutálisan és összehasonlíthatatlanul sokkal jobban nézett ki, mint mondjuk a 2008-as GTA4, de a GTA5 PS4-X1 2013-as verziójához képest is sokkal szebb. Különösebb belemenés nélkül az a lényeg, hogy az open world máshogy műkodik és sokkal több erőforrás kell hozzá, mint a nem olyan játékokhoz. Ha van nyuszi és pillangó a réten, akkor a lélekszámuk és viselkedésük függvényében az mindig a tárban lesz, még akkor is, ha te bemész a Craig bázisára, ahol nincs nyuszi.
Azt viszont senki nem szúrta ki a régi trailerben (ami beégett), hogy valódi 4k@60 fps és 5-10 kilométerre penge élesek a látnivalók, míg, mondjuk a Horizon 2 esetében csak a játékos közvetlen körzetében lévő 5-10 méter éles, a többi meg ködös, mint az RDR 2-ben. Szóval e között a kettő között lehet dönteni egy dizájnnál. Persze mindenképp a végeredmény számít, de visszalépés max első pillantásra volt. Lehet, hogy a valódi visszalépés most jön a változtatások után. Meglátjuk. Vagyis mi meglátjuk, az igazi kritikusok meg majd 1 perc videók alapján mondják az szektás cuccot.
Nem véletlen nem mutogatják amíg lehet addig javítgatják és húzzák a gameplay bemutatását.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.