Júliusi bemutatkozása után végre mozgásban is megtekinthető a dél-koreai Nexon, illetve az alá tartozó NAT Games első komolyabb nyugati piacra szánt alkotása, a Project Magnum, ami így első ránézésre mellőzi az egyediséget, hiszen főleg olyan játékokból merít ihletett, mint a Destiny, a Final Fantasy, a Warframe, az Outriders, a Devil May Cry vagy a Monster Hunter. A videóban látott végeredmény mégis biztató egyveleg összképét festi le.
A Project Magnum egy kizárólag PvE-re kihegyezett, négyfős kooperatív móddal kecsegtető looter-shooter lesz, ahol a különböző karaktereink mindenféle fegyverzettel, közelharci képességgel és varázslatokkal lesznek felruházva. Kapunk majd valamilyen szerepjátékos vonalat is, de ennek részletei nemigen ismertek.
A játék a tervek szerint PC-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re fog megjelenni.
És abban is igazad van, hogy ha MMO-ként tekintünk rá, na annak valóban kevés.
De én a kezdetek óta játszom vele és már nagyon de nagyon ráférne a teljes frissítés.
Új játszható karakterek, új ellenfelek és szövetségesek, időjárás!!!!, és egy darab hegy sincs ami megmászható, semmi bejárható épület, az összes a háttérben van,se városok, se semmi hasonló, pedig mostmár mmo-ként hivatkozik tudtommal a bungie a destinyre.
Mmo-nak pedig nagyon vérszegény.
Élővilág mint pl az Anthemben volt meg végképp nincs.
A pályák többnyire üresek, semmi érdekesség, ráadásul unalmasak.
Lehet mondani hogy de ez egy lövölde, csak hát ott van az mmo része is.
Nagyon vérszegény.
Destiny 2-vel az a baj hogy a raidek a nagyszerűek benne, de kapányt én nem nevezném jónak. PvP felemás, valahogy sose szeretem a looter shooterekbe a pvp-t.
Már nagyon gagyi a destiny, ideje lenne a teljes vérfrissítésnek az újrahasznosítások helyett.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.