Nemrég alakult egy új kiadó, a Kepler Interactive, aminek az az érdekessége, hogy különböző fejlesztőstúdiók alapították. Az egyelőre hét stúdiót magába foglaló kezdeményezés lényege, hogy a befolyt pénzekből mindenki részesedik, közösen hoznak majd stratégiai döntéseket, és a közös erőforrásokhoz is egységesen hozzáfér mindenki. A csoport társtulajdonosai között találjuk az A44, az Alpha Channel, az Awaceb, a Shapefarm és a Sloclap csapatát (akik a jövő februárra datált Sifu című játékot készítik), de ott van még a Timberline és a Scornt fejlesztő Ebb Software is. A kiadó jelenleg 120 millió dollár támogatást gyűjtött össze.
De ez miért is fontos a Scorn megjelenése kapcsán? Azért, mert a Kepler Interactive-ot bemutató sajtóközleményből derült ki, hogy a H. R. Giger ihlette horrorjáték nagyon fontos a társaságnak, de a megjelenésére csak 2022-ben számíthatunk. A platformlista egyelőre nem változott, továbbra is PC-re és Xbox Series X/S-re készül a Scorn, ami már az első nap része lesz az Xbox Game Passnek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.