Húszéves a Tom Clancy's Ghost Recon, ezt a jeles alkalmat pedig nem hagyhatta szó nélkül a Ubisoft sem. Ennél azonban többet tettek, a ma esti bemutatón ugyanis leleplezték a széria következő felvonását, amely egy szokatlan kitérőt tesz a szezonálisan frissülő battle royale-játékok irányába.
Habár a fejlesztők messziről elkerülték a battle royale kifejezést, nehéz lenne tagadni, hogy a Tom Clancy's Ghost Recon: Frontline honnan is vette az inspirációt. Az egyjátékos fókuszt hátrahagyva a Ubisoft Bucharest fejlesztése több mint százfős online ütközeteket ígér free-to-play üzleti modell mellett, a sorozat védjegyeként szolgáló taktikai elemektől azonban nem kell teljesen búcsút vennünk.
Az Expedition névre hallgató központi játékmód során háromfős osztagokban fedezhetjük fel a hatalmas nyílt térképet információs csomagokra és más játékosokra vadászva. Ha teljesítettük az adott küldetésünket, a legközelebbi helikopterleszállónál kereket oldhatunk, ez azonban nem lesz triviális feladat, hála a rivális játékosoknak. A különféle operátorokat és kasztokat használó játék láthatóan live service-modellre épít majd, hiszen a fejlesztők máris szót ejtettek a szezonálisan érkező új tartalmakról.
Ha szeretnétek az elsők közt részt venni a Ghost Recon: Frontline tesztelésében, akkor regisztráljatok a játék weboldalán - október 14-én indul az első tesztkör!
Ajándékok a 20. évfordulóra
Nem csak a Frontline-ról szólt a mai előadás - a Ubisoft fejlesztői a múltba révedve megemlékeztek a széria korábbi részeiről is, ez pedig meghozta a kedvüket az adakozáshoz. Október 11-ig három Ghost Recon-csomagra csaphatunk le: PC-n (Ubisoft Connect) miénk lehet a széria legelső része, ha pedig már a Wildlands vagy a Breakpoint játékosai vagyunk, akkor beszerezhetünk egy-egy DLC-csomagot (Fallen Ghosts, Deep State). A Breakpoint játékosainak egyébként kifejezetten érdemes nyitva tartani a szemüket, hiszen a máig folyamatosan frissülő játék hamarosan megkapja a legújabb fejezetét, az Operation: Motherlandet.
Ezt tartogatta tehát a Ubisoft ma esti adása. Ha szeretnétek visszanézni a teljes műsort, kattintsatok ide!
Ghost Recon wildlands-nél, már kezdtem reménykedni, mert az egész tűrhető volt, sőt bizonyos részeknél egész hangulatos a repetitív buta küldetéseihez képest is. Viszont a Breakpoint bukása után, úgy tűnik félreértették a problémát. Nem is értem ezt, hogy gondolhatták komolyan.
Az egyetlen érdekes tényező a belső nézetes perspektíva, visszakanyarodnak a gyökerekhez. Bár nagyon élvezetes volt külső nézetben is, örültem volna egykét helyzetben egy belső nézetes opciónak a Wildlandsben vagy a Breakpointban.
Bár az utóbbit az se mentette volna meg.
A Wildlands idejébe kellett volna ezt behozni, az még jó rész volt és lett volna érteleme is, de ma szerintem bukta lesz.
Az meg, hogy a Breakpoint nem hogy fejlődött, hanem butult a Wildlandshez képest egyenesen VICC!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.