Matt Booty, az Xbox Game Studios elnöke a legutóbbi Kinda Funny Games-podcast vendége volt, ahol elmondta, arra összpontosítanak, hogy minél változatosabb portfóliót hozzanak létre, miközben Booty szerint az a jó a Game Passben, hogy egyszerre fér meg egymás mellett a Halo-sorozat és például a Grounded. Ugyanakkor elismerte, hogy a jövőben az Xboxnak is olyan AAA-s élményeket kell nyújtania, mint amiket a Sony szállít folyamatosan.
Később a Sony és stúdiórendszere méltatásával folytatta mondandóját, majd elárulta, nagyon tiszteli az ottani vezetőket, amiért ezt sikerült kialakítaniuk, hiszen rendre elképesztő minőséget szállítanak a rajongóknak, és azok a játékok, amelyeken jelenleg is dolgoznak, szintén ezt a magas színvonalat képviselik.
Booty leszögezte, hogy nem tartja jónak az összehasonlításokat, vagyis felesleges feltenniük a kérdést, hogy mi az ő Uncharted-játékuk vagy Horizon: Zero Dawnjuk. Az a fontos, hogy figyeljenek oda a rajongók igényeire és visszajelzéseire, miközben fel kell tenniük maguknak a kérdést, hogy vajon melyek azok a játékok, amelyeknek univerzális témájuk van, amelyek olyan világgal rendelkeznek, amelyben a rajongók szívesen elmerülnének, vagy amelyek felejthetetlen karakteret vonultatnak fel. Az Xbox Game Studios elnöke szerint ezek megválaszolásával érhetnek csak célt.
MS Store-ban megvett cuccnak futnia kell PC-n és Xbox-on is ha mindkét platformra elérhető.
Ellenben ha kiadja Steam-re és PS-re az 2 eladás ugyanannak az embernek ha tolni akarja mindkét helyen.
Belsősök közül bár gameplayt még valóban nem mutattak, de a Senhua 2 és a Starfield is ott kell hogy legyen a szeren. Én ezeket a címeket nagyon várom.
Nem olyan rossz talán a helyzet mint írtad és nyakamat rá, a fenti 5 játékból valamelyiket játszva kiabálni fogod h ez az, ez a game kellett nekem! ;)
Megjegyzem xboxos vagyok 2003óta de ez egy farkincaság amit ideböföx….
Bár próbálkozni lehet.
Azt hazudják égen földön a bukott Sony-s vigécek, hogy az xesek koppintani akarják a kontrollerüket, a stúdióikat és olyan sikeres húzócímeket akarnak mint az övék.
Pedig bóvli minden hardverük, középszerű buzi horror pornó sablonsztoris, 'már láttuk, semmi új' minden játékuk. A Stúdióik meg csak attól jók mert a Roxfortos varázslók rápálcáztak.
Ooorky hithű pártkatonához hűen még próbálkozik, de ez már nagyon szárnyaszegett próbálkozás volt :).
Btw a cikk vége a legjobb:
"vajon melyek azok a játékok, amelyeknek univerzális témájuk van, amelyeknek olyan világa van, amelyben a rajongók szívesen elmerülnének vagy amelyeknek felejthetetlen karakterei vannak. Az Xbox Game Studios elnöke szerint ezek megválaszolásával érhetnek csak célt."
Jujj. Ezzel vannak elfoglalva? Ennek a megválaszolásával lesz a konkurenciához hasonló stúdiórendszerük és AAA játékaik? Akkor már világos, miért késik egy évet a félmilliárd dolláros Halo Infinite és miért néz ki úgy ahogy. Vagy a Hellblade 2-ből több, mint négy évvel az előd megjelenése után miért nem volt még gameplay, csak mellébeszélés.
De hát csak kiderül, a gaming mindig is a blockbuster játékokról szólt. Amikről mindenki beszél. Amik minőségiek. Ehhez nem kell felmérniük semmit és különben is, az elmúlt 2-3 évben kb egy kezén meg tudja számolni az ember a Micro saját címeit :D Mit akar felmérni ha játékokat se fejlesztett? Nem is akart soha, csak a píz, píz kell és ha lehet könnyen. Megvakarta a seggét, kitalálta a GP-t és megvette a Zenimaxot. És most jön ezzel a bullshittel. Az AAA húzócímekhez szakértelem is kéne... Amit mondott azt én is mondhattam volna, én is szeretnék AAA atomjátékot fejleszteni XDDD csak nekik ott van a farzsebben a világ fele pénze. Ha akarták volna modellezték volna a riválist, vagy a nagyobb és igényesebb fejlesztőgárdákat és elcsábítottak volna pár főmuftit, szakit, létrehoztak volna stúdiókat és hadd szóljon. Sose akarták.
Halo Inf 500 millió dodóból és el van dugva a világ elöl. Ennyire érdekli őket a AAA blockbuster igény. Képmutató és hazug banda.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.